استقلال در این 6 هفته هیچ پیشرفت تاکتیکی نداشت

استقلال در این 6 هفته هیچ پیشرفت تاکتیکی نداشت

هادی طباطبایی درباره شرایط استقلال در 6 هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: استقلال با وجود اینکه در این 6 هفته 3 بازی را برد اما این تیم فاقد کیفیت تاکتیکی است و تنها در دیدار مقابل نساجی مازندران بازی تا حدودی قابل قبولی ارائه کرد. من شاگردان ساپینتو را دیدم.

وی افزود: استقلال بازیکن کم ندارد و مهره های زیادی دارد و این ضعف تاکتیکی به خاطر ضعف بازیکنان نیست، بلکه به خاطر هنر مربی در استفاده از بازیکنان است. در هر صورت باید دید ساپینتو در مورد ادامه لیگ چه نظری دارد؟

طباطبایی ادامه داد: همانطور که گفتم آبی پوشان در این 6 هفته هیچ پیشرفت تاکتیکی نداشته اند و به غیر از حسینی که عملکرد قابل قبولی داشت، استقلال در هر 3 خط دفاع، هافبک و حمله نیاز به تقویت تاکتیکی دارد.

مدافع سابق تیم ملی و استقلال در پایان به بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی اشاره کرد و گفت: با توجه به حواشی تیم ملی و اختلاف بین بازیکنان، کی روش گزینه خوبی است و می تواند تاثیرگذار باشد. کوتاه مدت امیدوارم با حضور کی روش ملی پوشان فقط روی بازی خود تمرکز کنند و خطوط کناری تیم به حداقل برسد. جام جهانی بزرگترین و مهم ترین تورنمنت فوتبال جهان است و تیم ملی کشورمان باید آبرومندانه بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید