استقلال در بازی با سپاهان برنامه ای نداشت


ساعت: 16:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889834

پیشکسوت تیم فوتبال تهران در تحلیل دیدار استقلال مقابل سپاهان اصفهان گفت: آبی پوشان در دیداری مقابل تیم زردپوش اصفهانی به میدان رفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فراز فاطمی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز با اشاره به دیدار تیم های استقلال و سپاهان در هفته اول لیگ برتر فوتبال و شکست آبی پوشان گفت: شاگردان ساپینتو آمادگی و تاکتیکی نداشتن در این دیدار به خصوص در نیمه دوم که بازی خوبی از استقلال ندیدیم.

وی افزود: استقلال در نیمه اول فوتبال خوبی ارائه کرد اما تحت تاثیر فصل بدنسازی قرار گرفت و بازیکنان سرحال بازی نکردند.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران یادآور شد: ساپینتو در ابتدای پیوستن به استقلال قول چهار قهرمانی داده بود که منطقی نبود، فردی که اخیرا به کشور دیگری سفر کرده و شناخت زیادی از بازیکنانش ندارد نباید چنین قولی را انجام دهد.

فاطمی در پاسخ به این سوال که نقاط ضعف استقلال را در بازی با سپاهان کجا دیدید؟ وی گفت: استقلال در دیدار مقابل زردپوشان اصفهان در خط هافبک خوب نبود به خصوص زبیر نیک نفس که اولین گل سپاهان به استقلال را بر عهده داشت.

وی خاطرنشان کرد: البته این هفته اول است و فعلاً نمی توان در مورد ساپینتو و استقلال اظهار نظر کرد و باید چند هفته بگذرد و بعد ارزیابی شود، اما اگر استقلال به این شکل در لیگ ادامه دهد. ، به جایی نمی رسد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران تاکید کرد: استقلال باید در لیگ سرحال و شاداب بازی کند و بازیکنان به راحتی توپ را از دست ندهند.

فاطمی تصریح کرد: خط دفاعی استقلال تهران در فصل گذشته آمار بسیار خوبی داشت و این تیم به سختی گلی به ثمر رساند، اما در هفته اول این فصل دو گل دریافت کردیم، بنابراین ساپینتو باید دفاعی بیشتری کار کند.

وی بیان کرد: ساپینتو هم باید روی دفاع و هم در حمله تمرکز کند و متاسفانه در تیم هایی که این مربی حضور داشت گل های زیادی خورده است و امیدوارم خط دفاعی استقلال مثل فصل گذشته به خوبی ادامه دهد.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید