استقلال در سال هایی با کمترین تغییرات; موفق / دیگر تغییری برای مربیان وجود ندارد


ساعت: 08:23
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839418

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: سال هایی که استقلال کمترین تغییرات را داشت توانست در فوتبال ایران استاد شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت درباره اظهارات و نوشته های اخیر گفت: نباید با گذاشتن پست های بی دلیل خوشحالی هواداران را تلخ کنیم. دوران بیانیه نویسی به پایان رسیده است و نباید هواداران را با دادن غذای نادرست مجبور به توهین به فرد یا افراد کنیم. می توان زیباتر به فوتبال نگاه کرد و زیبایی های این رشته را نشان داد، لذت قهرمانی استقلال برای میلیون ها فوتبالدوست خوشایند است و نباید این شیرینی با رفتار غیرمنطقی آنها تلخ شود.

وی گفت: “اجازه دهید همه از این پیروزی خوشحال شوند، زیرا معتقدیم باید به دنبال رویارویی باشیم.” چرا یک طرفدار را مجبور می کنیم به یک هنرمند و خانواده اش توهین کند؟ نباید غذای نادرست به هواداران بدهیم و از مدیر رسانه استقلال به عنوان برادر بزرگتر خواهش می کنم از این گونه مطالب خودداری کند.

منصوریان درباره قدیم گفت: سالی که من به استقلال آمدم همه بازیکنان تیم ملی بودند و فقط ما جوان بودیم، بازیکنانی مثل حسن زاده، حمید بابازاده، صمد مرفاوی، بهروز پرورش‌خواه، جواد زرینچه، صادق ورمزاربام، بهزا. ، امیر گله نوی و هر چقدر که بخواهید، افراد با نام و رسم و در کل تیم خیلی خوبی داشتیم.

وی درباره موفقیت آبی ها تاکید کرد: سال هایی که استقلال کمترین تغییر را داشت توانست بر فوتبال ایران مسلط شود. من 4 فصل در استقلال، 3 فصل به عنوان بازیکن و 1 فصل به عنوان مربی، تمام سال هایی که استقلال تیم 15 نفره خود را با عملکردی بسیار بهتر راه اندازی کرد. در سال 1974 یک تیم ستاره داشتیم که با یک پنالتی در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا از صعود به فینال محروم شد، سال بعد و سال بعد تغییرات کمتری داشتیم و نایب قهرمان آسیا شدیم.

سرمربی سابق آبی ها گفت: سپس امیر گله نویی تیم جدیدی آورد اما 3 سال در تیم ماند و هیچکس فکر نمی کرد تیم خوبی باشد اما او عملکرد بسیار خوبی داشت، در آن 3 سال احتمالا ما آن ها همدیگر را خوب می شناختند. زمانی که من مربی شدم شرایط فرق می کرد، الان هیچ تغییری برای مربی وجود ندارد، چون بازیکنان قراردادهای کوتاه مدت می بندند. هر سال برای هوادار این نگرانی وجود دارد که بازیکنی که یک سال تعطیل است بماند یا سال بعد برود.

منصوریان در پایان به فوتبال برتر گفت: بازیکن جوان دیگری که می آید نیاز به زمان دارد تا به جو فعلی و شرایط تیم عادت کند، اما می دانم که هواداران نگران هستند زیرا برخی از باشگاه ها اعداد بزرگ می دهند و خوب می گیرند. باید از بیانیه نویسی دست برداریم، چرا نگاه منفی و بدبینانه داریم، چرا می خواهیم با یک برنامه تلویزیونی استقلال را لکه دار کنیم؟ چرا هوادار را مجبور به توهین می کنیم؟ آیا نباید غذای اشتباه به هواداران بدهیم. استقلال این تیم بزرگ و جا افتاده است و باید فرهنگ غنی آن را به همه نشان دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید