استقلال در فضای مجازی باید در گام دوم انقلاب محقق شود/ حاکمیت سایبری با ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی

ساعت: 15:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806089

سید علیرضا آل داود گفت: باید فضای مجازی را میدان نبرد خود در فضای مجازی قرار دهیم و بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب برنامه های جامع کوتاه مدت و میان مدت فضای مجازی برای کشور تعریف کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیتریک کارشناس رسانه گفت: 43 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی می گذرد، انقلابی که تحولی بزرگ در قلب و ذهن همه آزادی خواهان جهان ایجاد کرده است. .

سید علیرضا آل داود ادامه داد: اما 43 سال بعد شاهد یک پیروزی بزرگ هستیم. انقلاب ما در یک جنگ شناختی مبتنی بر فضای مجازی در محاصره تبلیغاتی دشمن است.

وی افزود: اگر بخواهیم با فرمول انقلاب اسلامی امام راحل (ره) با این فضای جدید روبرو شویم، باید در ترازوی حکمرانی و حکمرانی فضای مجازی در دنیا حضور داشته باشیم نه اینکه صرفاً کاربر باشیم. این فضا، زیرا مبارزه در سطح مصرف کننده کافی نیست.”

این کارشناس افزود: باید مدیریت سایبری را میدان نبرد خود قرار دهیم و برنامه های کوتاه مدت و میان مدت جامع فضای مجازی را بر اساس ابلاغیه گام دوم انقلاب برای کشور تعریف کنیم تا کانون های ضد معنوی و ضد اخلاقی. نمی تواند قلب و ذهن مردم، به ویژه نوجوانان و جوانان ما را تسخیر کند.

الداود گفت: اگر تنها در حوزه سایبری غربی با ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی بازی کنیم، ضرر خواهیم کرد. حتی اگر چند گل هم بگذاریم.

وی ادامه داد: ما باید خودمان این قاعده را بپذیریم و جهت آن را تغییر دهیم.

این کارشناس افزود: با فرمول انقلاب اسلامی، خمینی را دارم، علاوه بر استقلال سایبری در داخل (راه اندازی شبکه ملی اطلاعات) و حاکمیت سایبری جهانی در سطح تمدن نوین اسلامی (شبکه اطلاعات فراملی)، باید باشد. مورد استفاده برای خدمات، استارت آپ ها و شتاب دهنده های بین المللی “یک جایگزین محلی طراحی کنید.

آل داود گفت: راهبرد ما در فضای مجازی باید مبارزه با ذلت با غرب باشد چرا که به فرموده مقام معظم رهبری سرخوردگی از طریق رسانه ها و فضای مجازی در سطح مدیران، کارکنان و مردم راهبرد اصلی غرب است. جهاد امید و توضیح داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با شعار استقلال به زودی شاهد پیروزی انقلاب اسلامی در فضای مجازی باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید