استقلال فرصت انتقال را از دست نمی دهد


ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855022

مهاجم سابق استقلال تهران با بیان اینکه کادرفنی استقلال باید زودتر تعیین تکلیف شود تا احتمال نقل و انتقالات از دست نرود، گفت: تیم ها بازیکن جذب می کنند و استقلال نباید عقب بماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فراز فاطمی مهاجم سابق استقلال تهران در گفت وگو با شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به قهرمانی استقلال در بیست و یکمین دوره لیگ برتر گفت: استقلال تهران قهرمانی سرنوشت ساز را به دست آورد و فصل را بدون شکست به پایان رساند. رکورد شکسته نخواهد شد

وی افزود: فرهاد مجیدی نشان داده که استعداد مربیگری دارد و با تجربه ای که در سال های اخیر به دست آورده موفق شده به استقلال برگردد.

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران درباره اینکه با رفتن مجیدی ممکن است استقلالی ها سال آینده مدعی قهرمانی نشوند، گفت: استقلال همیشه استقلالی است و به آدم وابسته نیست. فصل آینده تعطیل خواهد شد.

فاطمی یادآور شد: مجیدی نباید از استقلال می رفت و می توانست با ادامه حضور در استقلال و سپس پایان حضورش در استقلال دوباره این تیم را قهرمان کند.

وی با بیان اینکه نباید استقلال را در نقل و انتقالات رها کرد، تصریح کرد: سایر تیم ها فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرده اند و استقلال باید هر چه زودتر با معرفی سرمربی کار خود را آغاز کند.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این سوال که آیا می توان استقلال را مدعی قهرمانی در فصل آینده دانست؟ وی گفت: استقلال باید فصل را با قدرت، حمایت از تیم و جذب نفرات جدید آغاز کند و اگر بازیکنان اصلی بروند شرایط سخت می شود.

فاطمی گفت: استقلال نیاز به گلزن دارد و حالا که زستلال از این تیم جدا شده نیاز به یک مهاجم تمام کننده دارد هرچند زشتال گلزن نبود اما حضور کاوه رضایی می تواند مشکل گل استقلال را حل کند.

وی افزود: استقلال هم به هافبک بازیساز نیاز دارد و در گذشته جیانواریو و محتبی جباری این وظیفه را بر عهده داشتند و حالا این بازیکن باید توسط استقلال جذب شود و علی کریمی می تواند گزینه خوبی باشد.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید