استقلال قبل از دربی یک صفر است!

استقلال قبل از دربی یک صفر است!

علی چینی مربی و بازیکن سابق استقلال در خصوص قرعه کشی لیگ برتر و شرایط این تیم برای حضور در فصل جدید اظهاراتی را بیان کرد.

از وضعیت استقلال خبر دارید؟

تیم در شرایط خوبی قرار دارد و اینکه توانستند چند روز دیگر در اردوی ترکیه بمانند نشان می دهد که مدیریت بیشتر به فکر آماده سازی استقلال است. وقتی کادر فنی با مدیریت باشگاه احساس خوبی داشته باشد و بتواند برنامه های خود را آن طور که می خواهد اجرا کند، تیم نتایج لازم را کسب خواهد کرد.

بهتر نیست استقلال با الوقره بازی کند؟

کادر فنی آنها را می شناسد. شاید استقلالی ها خسته بودند یا ممکن بود آسیب ببینند. قبول داریم که هر چه بیشتر گرم کردن بهتر است، اما تحت هیچ شرایطی نباید گرم‌آپ برگزار شود و بازیکنان حاضر در سالن تا حد آسیب رانده شوند. خوشبختانه کادر فنی استقلال باتجربه است و سال ها در اروپا مربیگری کرده است. آنها بهتر از هرکسی می دانند چرا مسابقه لغو شد. همچنین زمان زیادی تا شروع مسابقات لیگ برتر وجود دارد و فکر می کنم دو سه بازی دوستانه دیگر می تواند استقلال را به فرم لازم برساند.

نظرت در مورد بازی استقلال در لیگ برتر چیست؟

قرعه خوبی بود البته استقلال ربطی به این مشکلات ندارد و برای این تیم نباید حریف اولش سپاهان باشد یا هر تیم دیگری. تیمی که می خواهد قهرمان شود باید از ابتدا با قدرت وارد لیگ شود و مسابقات خود را پشت سر هم با سه امتیاز سپری کند. اگر اینطور نباشد، تفاوتی بین قرعه کشی آسان و قرعه سخت نیست و تیم به جایی نمی رسد.

بازی هفته اول با سپاهان را چطور پیش بینی می کنی؟ فکر می کنی این دیدار برای استقلال سخت باشد؟

چه هفته اول باشد، چه هفته هفتم و چه هفته آخر، استقلال باید به مصاف سپاهان برود. مهم این است که استقلال با قدرت در زمین بیرون بیاید. همانطور که استقلال با تغییراتی که در کادر فنی برای رقبای خود ایجاد کرده، تیمی ناشناخته محسوب می شود، سپاهان نیز به کلی کادر فنی خود را تغییر داده است و هیچکس نمی داند کدام تیم در تهران بازی می کند. با این حال این فرصت را داریم که در حضور تیم دوازدهم یار استقلال فشار مضاعفی به اصفهانی ها وارد کنیم و در هفته اول آنها را شکست دهیم. قطعا برد مقابل سپاهان در بازی رفت یک برد شش امتیازی محسوب می شود و می تواند روحیه ای برای ادامه رقابت ها باشد.

بازی با پرسپولیس در هفته دوازدهم مساوی بود. شما در مورد آن چه فکر میکنید؟

باید پرسپولیس را ببریم چون این تیم یکی از رقبای اصلی ما برای قهرمانی است. آنها در این فصل یارگیری بهتری نسبت به قبل داشته اند و سبک بازی آنها قطعا تا هفته دوازدهم مشخص خواهد شد. همچنین به نظرم ساپینتو از آن دسته مربیانی است که رقابتی است و اصلا دوست ندارد دربی را ببازد. این باعث می شود استقلال قبل از دربی یک بر صفر پیش بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید