استقلال قطر در اولین دربی این فصل پیروز شد

استقلال قطر در اولین دربی این فصل پیروز شد

علیرضا بیرانوند و سید حسین حسینی دروازه بانان تیم های پرسپولیس و استقلال که باید در مهمترین دیدار نیم فصل اول (از نگاه تماشاگران) جام جهانی از تور تیم های باشگاهی خود دفاع کنند. رقابت‌های 29 آذر ماه جاری در دیداری از هفته دوازدهم لیگ برتر قطر رقابت سختی بین آنها آغاز شد.

علیرضا بیرانوند که از ابتدا دروازه بان اصلی تیم ملی بود در همان دیدار اول و در همان دقایق ابتدایی به دلیل شکستگی بینی زمین را ترک کرد تا سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال جای او را بگیرد. گل افتتاحیه حسینی در دیدار مقابل انگلیس که 6 بار تکرار شد، به بیرانوند این جسارت داد تا مدعی شود با بینی شکسته برمی گردد و از قفس توری تیم ملی مقابل ولز دفاع خواهد کرد! اما فیفا برای حفظ سلامتی بیرانوند جلوی این کار را گرفت تا دروازه بان استقلال بار دیگر به قفس تیم ملی برگردد و ثابت کند صحبت های کارشناسانی که می گفتند حسینی در گل های خورده مقصر نبود. درست بود و اتفاقاً حسینی در دقایق ابتدایی، وسط و آخر بود و بازی چندین بار مانع از فروپاشی تیم ملی شد.

سیدحسین حسینی و علیرضا بیرانوند که دو رقیب جدی در دربی و لیگ برتر هستند، حالا با دستکش تیم ملی رقیب سرسخت یکدیگر در بزرگترین عرصه فوتبال جهان هستند. اگرچه بعد از شکستگی بینی بیرانوند شرایط مسابقات عادلانه نیست اما دربی دروازه بانی تیم ملی به سود استقلال و سیدحسین حسینی به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید