استقلال قول جام جهانی نمی دهد/ ساپینتو 12 بازی استقلال را تماشا کرده است


ساعت: 13:53
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878184

مجیدی به دلیل مشکلات خانوادگی از استقلال جدا شد;

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: یکی از دلایل جدایی مجیدی از استقلال مشکلات و مشکلات خانوادگی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال گفت: ابتدا از زحمات تیم فنی قبلی استقلال و همچنین بازیکنانی که باعث افتخار هواداران شدند تشکر می کنم. اقتدار و تعصب.» به دلیل مشکلات و مشکلات فرهاد مجیدی به باشگاه مراجعه کرد که مورد موافقت ما قرار گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باز هم مشکل مشکلات خانوادگی دلیل جدایی مجیدی از استقلال بوده است، گفت: یکی از دلایلش این است که شما از هر نظر می دانید هر بازیکن یا مربی ای که جایزه می گیرد می خواهد پیشرفت کند. اماراتی ها می خواستند مجیدی را جذب کنند و او هم سعی کرد تجربه اش را در کشور دیگری به چالش بکشد. به نظر من انتخاب خوبی بود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اضافه کرد: حضور مجیدی در باشگاه امارات برای ما پولی نداشت اما خودش چنین تصمیمی گرفت و ما به هر نحوی دوست داریم رضایت او را داشته باشیم. مجیدی چهره باشگاه استقلال و یکی از بازیکنان و مربیان خوب این تیم بود. قطعاً در آینده می توانیم از تجربیات او بیشتر استفاده کنیم، بنابراین موافقت کردیم که از امارات به باشگاه برویم.

مومنی در خصوص انتخاب ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید استقلال گفت: مصطفی آجورلو تجربه لازم و کافی در انتخاب سرمربی را دارد بنابراین هیئت مدیره به او اختیار تام داد تا بهترین انتخاب را داشته باشد. با توجه به فعالیت های مستمری که داشتیم و در شرایط کمی قرار داشتیم. در نهایت مربی خیلی خوبی به نام ساپینتو انتخاب کردیم. توافق کامل و ضروری در مورد حضور وی در ایران حاصل شده است.

او درباره عواقب انتخاب ساپینتو با آجورلو گفت: هیچ مربی نمی تواند موفقیت را تضمین کند.

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه شنیده می شود مبلغ قرارداد این مربی 450 هزار دلار است، گفت: مبالغ قرارداد در اختیار باشگاه است و می گویند مبلغ قرارداد هم هست. این مبلغ خیلی زیاد نیست و با قرار دادن آن در سامانه کدال به همه اطلاع داده می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بحث سعید صادقی به استقلال ختم شد، گفت: به هر حال تلاش می کنیم بازیکن باکیفیتی داشته باشیم اما تیمی هستیم که ابتدا با بازیکنان ایرانی و خودمان تلاش می کنیم کاستی های خود را بپوشانیم وگرنه این کار را انجام می دهیم. قطعا از بازیکنان خارجی استفاده کنید. ضمن اینکه ما استقلالی هستیم و تیم ملی نیستیم. سهمیه جام جهانی نداریم که به بازیکن قول بدهند. اگر به استقلال برسید به جام جهانی می رویم. قول نمی دهیم شرایطی را برای حضور بازیکن در تیم های ملی جام جهانی فراهم کنیم، حتما تیم های دیگر این قول را به بازیکن داده اند.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه ساپینتو از ایران رفته و بازیکنان را کی می بیند و لیست خرید می دهد، گفت: حتما لیستم را داده ام. ساپینتو حدود 12 بازی را در طول بازی تماشا کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه استقلال به صورت رسمی با الکساندر نوری مذاکره کرده است، گفت: باشگاه استقلال با افراد زیادی مذاکره کرده اما به خواسته های آنها عمل نکرده است. برنامه ما این بود که شرایط همکاری سودآور باشد نه یک طرفه. مربیانی که به این کشور می آیند باید به حضور در فوتبال ایران افتخار کنند، آنها به فوتبال ایران می آیند و به او کمک می کنند و ما هم به او کمک می کنیم. وقتی مربی به ایران می آید نباید اینطور باشد، همه چیز به نفع اوست. ما این موضوع را در مذاکرات خود لحاظ کرده ایم و سعی کرده ایم احترام متقابل داشته باشیم. استقلال باشگاه بسیار عالی است. همانطور که به مربی احترام می گذاریم، به هم احترام می گذاریم، سعی کردیم این رویه را در نظر بگیریم تا به پیشینه استقلال خدشه ای وارد نشود.

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با برنامه ورزشگاه درباره اینکه آیا قرارداد وریا گفوری برای آینده باشگاه جایی در تصمیم مربی دارد، گفت: شما درباره تصمیمات مربی صحبت می کنید پس من در این دسته قرار نمی گیرم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید