استقلال نباید از قهرمانی فاصله بگیرد


ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811632

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه شرایط استقلال مناسب است، گفت: تیم مجیدی با توجه به حواشی از قهرمانی دور می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن روشن در گفت و گو با شبکه خبری تهران نیوز، با اشاره به بردهای پیاپی استقلال در لیگ برتر و جام حذفی، نقش فرهاد مجیدی را در کسب این بردها عنوان کرد: استقلال با فرهاد نتایج بسیار خوبی کسب کرده است اما این پایان کار نیست. بازیکنان باید با تمرکز بالا تمرکز کنند. شرکت در مسابقات قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی در پایان فصل.

وی گفت: در نیم فصل دوم هر بازی فینال است و کوچکترین لغزشی باعث پیشی گرفتن حریفان از آبی ها در جدول رده بندی می شود که امیدوارم استقلالی ها متوجه این مشکل باشند.

پیشکسوت استقلال در نشست خبری با سیاوس یزدانی با اشاره به مصاحبه مجیدی با اسکوچیچ درباره بازی نکردن سرمربی تیم ملی گفت: در اینکه یزدانی بهترین مدافع ایران است شکی نیست اما مجیدی باید بداند که سرمربی تیم ملی است. تیم اولین و آخرین تصمیم را می گیرد.”

روشن یادآور شد: نورافکن در دیدار مقابل امارات جای خالی شجاع خلیل زاده را پر کرد اما این دلیل نمی شود که بگوییم یزدانی برای بازی در تیم ملی رنکینگی نداشته است.

یکی از گلزنان تیم ملی ایران در جام جهانی 1978 با اشاره به اینکه اسکوچیچ بسیار آرام بود، گفت: زمانی که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی بود به دلیل اینکه ایرانی ها را قبول نداشت، تمام کادر فنی خود را دستیار خارجی کرده بود. تیم ملی به همین دلیل است که ما استرس پیروزی در هر بازی را داشتیم. اسکوچیچ برخلاف سرمربی پرتغالی توانست هماهنگی بسیار خوبی با تیم ملی داشته باشد.

وی با بیان اینکه استقلال با رفتار فرهاد مجیدی می تواند در قهرمانی بماند، گفت: قطعا باید منتظر آینده باشیم، مجیدی افکاری دارد که می خواهد با آنها به اهدافش برسد. از این به بعد نمی توان گفت به خاطر صحبت هایی که با سرمربی تیم ملی انجام می شود کار سختی دارد و تیمش در حال سقوط است اما همیشه مربیان موفقی هستند که روی مشکلات فنی تیمشان و اگر مجیدی تمرکز کنند. می خواهد به مشکلاتی که می تواند به تیم آسیب بزند آسیب برساند.اگر زیاد هزینه کنید بدون شک دچار مشکل خواهید شد.

روشن توضیح داد: وضعیت استقلال خوب است و بازیکنان مورد نظر او جذب شده اند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید