استقلال و سپاهان نمی توانند مانع قهرمانی پرسپولیس شوند

استقلال و سپاهان نمی توانند مانع قهرمانی پرسپولیس شوند

سهراب اعتزیری درباره دیدار پرسپولیس مقابل هوادار در هفته بیستم لیگ برتر گفت: شاگردان گل محمدی روحیه و انگیزه مضاعفی برای پیروزی دوباره مقابل صنعت نفت آبادان دارند. دیدار با هواداران بهترین فرصت برای پرسپولیس است تا با یک پیروزی دیگر به ذخایر خود بیافزاید و همچنان جزو مدعیان اول لیگ برتر باشد.

وی افزود: فن تیم خوبی است که با بازیکنانی که در اختیار دارد به دنبال حداقل یک امتیاز مقابل پرسپولیس است اما بازیکنانی در ترکیب گل محمدی هستند که می توانند تاثیرگذار باشند و نتیجه بازی را به نفع تیم خود تغییر دهند. به نظر من اگر مثل بازی با صنعت نفت آبادان توپ های خوبی برای دیاباته ارسال شود، این مهاجم می تواند دوباره گل بزند و پرسپولیس یک برد دیگر کسب کند.

اعتزیری در ادامه تاکید کرد: پرسپولیس پس از ناکامی مقابل فولاد و آلومینیوم با برد مقابل صنعت نفت آبادان در شرایط خوبی قرار دارد و با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد می تواند هر تیمی را شکست دهد. پرسپولیس نباید گرفتار حاشیه شود و تنها روی بازی های خود تمرکز کند تا در نهایت در پایان فصل قهرمان شود.

مهاجم سابق سرخپوشان در پایان گفت: شک نکنید پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است. هرچند سپاهان و استقلال هم مدعیان این فصل هستند اما شرایط پرسپولیس نسبت به دو تیم دیگر بهتر است و بعید می دانم این دو رقیب در پایان فصل پرسپولیس را با مشکل مواجه کنند و مانع قهرمانی پرسپولیس شوند.

دیدگاهتان را بنویسید