استقلال و پرسپولیس قبل از دربی ضربه می خورند

استقلال و پرسپولیس قبل از دربی ضربه می خورند

بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر و باشگاه استقلال که امروز هدایت آکادمی آبی ها را بر عهده دارد با توجه به تلاش های صورت گرفته برای موفقیت در این بخش گفت: اخیراً چهار بازیکن از تیم های اصلی توسط ساپینتو به تمرین بزرگسالان دعوت شدند. خوشبختانه آقای ساپینتو نگاه ویژه ای به بازیکنان پایه استقلال دارد. از ابتدای فصل، در مجموع 8 بازیکن در سال های بزرگسالی پیشرفت کرده اند و من پیشرفت آنها را دیده ام. من با ساپینتو در مورد شرایط بازیکنان آکادمی صحبت کردم و این گفتگوی بسیار خوبی بود که می توانیم آنها را به سرمایه باشگاه در آینده تبدیل کنیم.

وی با اعلام اینکه این باشگاه توانست در بخش آکادمی نتایج موفقی کسب کند، ادامه داد: از چهار تیم، 3 تیم اول و یک تیم سوم هستند. با آقایان فتح الله زاده و امیری صحبت کردیم تا شرایط آکادمی به همین منوال پیش برود و همکاری خوبی داشته باشیم و امیدوارم بهترین شرایط را ایجاد کنیم.

برخانی درباره عملکرد تیم ملی در جام جهانی نیز گفت: یکی از مهم ترین عوامل در بازی فوتبال، وضعیت روحی بازیکنان است. به نظرم تیم ملی از نظر روحی در وضعیت خوبی نبود و بازی خوبی از تیم ملی ندیدم. در این دوره شانس های زیادی برای جلو رفتن داشتیم اما تیم ملی اعتماد به نفس و خودباوری لازم را نداشت.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اخراج اسکوچیچ قبل از جام حذفی گفت: در خصوص جدایی اسکوچیچ هم مسئولان فدراسیون به آن فکر کرده اند و با توجه به شرایط تصمیم گرفته شده است و باید در این برخورد مسئولیت داشته باشند. من نمی توانم به آن پاسخ دهم. 2 فصل پیش تیم ملی خیلی خوب بازی کرد. وضعیت کلی تیم خوب نبود و مهاجمان ما هم از این امر مستثنی نشدند. این بازیکنان مهاجمان بسیار خوبی هستند و حساب ویژه ای روی آنها باز شد. اما آنها تحت تأثیر جنبه های منفی پیرامون تیم قرار گرفتند.

وی همچنین درباره ادامه همکاری کی روش اینگونه پاسخ داد: نمی توانم بگویم که او بماند یا برود. امیدوارم بهترین ها اتفاق بیفتد و برای تیم ملی تصمیم بگیرم. از دست دادن جام ملت ها به خاطر انتخاب دیرهنگام مربی شرم آور است و همین توجیه کافی است. فعلا تمام تمرکزمان را روی جام ملت ها معطوف کنیم و امیدوارم هر آنچه که درست است برای تیم ملی بیفتد.

مدیر آکادمی استقلال درباره برگزاری دربی بعد از تعطیلات لیگ برتر گفت: ای کاش پرسپولیس و استقلال ابتدا یک بازی دیگر لیگ و سپس دربی برگزار می کردند. از آنجایی که دو تیم برای مدت طولانی از شرایط مسابقه دور بودند، به هر دو تیم لطمه زیادی زد و روی کیفیت دربی تاثیر منفی گذاشت، اما امیدوارم شاهد عملکرد خوبی از هر دو تیم باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید