استقلال چگونه از پرداخت غرامت 10 میلیاردی نجات یافت؟

استقلال چگونه از پرداخت غرامت 10 میلیاردی نجات یافت؟

در ابتدای فصل قرار بود کاوه رضایی پیراهن استقلال را بر تن کند اما با برطرف شدن مشکلات شخصی کاوه رضایی، باشگاه استقلال به این بازیکن اعلام کرد که جای خالی در لیست آنها وجود ندارد و در نهایت این بازیکن راهی تراکتورسازی شد. تیم

بر اساس تفاهم نامه دو باشگاه با کاوه رضایی مقرر شد کاوه رضایی در تعطیلات زمستانی به تیم استقلال برگردد و اگر استقلال این بازیکن را به تیم اضافه نکند باید 10 میلیارد تومان به عنوان غرامت پرداخت کند. به کاوه رضایی. این نکته ای است که هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ابتدای بازگشت به تراکتورسازی به آن اشاره کرد. وی گفت: این قرارداد به گونه ای بسته شد که کاوه رضایی بتواند در پنجره زمستانی اردوی این تیم را ترک کند. اما تصمیم کمیسیون تعیین وضعیت آن چیزی نبود که کاوه رضایی و حتی هوشنگ نصیرزاده تصور می کردند.

بر اساس این تفاهم نامه، کاوه رضایی برای استقلالی شدن قرارداد خود با تراکتورسازی را فسخ کرد اما تصمیم کمیسیون اساسنامه به شرح زیر است. کاوه رضایی باید به تراکتور برگردد و اگر نشد باید به باشگاه تبریزی غرامت بدهد.

اما چرا پرونده به این شکل تصمیم گرفت؟

انتقال اجاره ای کاوه رضایی از استقلال به تراکتورسازی; قرارداد کاوه رضایی و باشگاه استقلال اصلا ثبت نشده و در سازمان لیگ ثبت نشده است تا به عنوان بازیکن قرضی از استقلال به تراکتور برود. از طرفی حداقل قرارداد بازیکن با باشگاه یک ساله است و بر این اساس کاوه رضایی بازیکن تراکتورسازی محسوب می شود و حداقل تا پایان فصل تراکتورسازی محسوب می شود. بر اساس این رای باشگاه استقلال از پرداخت 10 میلیارد غرامت به کاوه رضایی نجات یافت.

دیدگاهتان را بنویسید