استقلال یک روز جدید ستاره ندارد

استقلال یک روز جدید ستاره ندارد

مهدی پاشازاده درباره شرایط استقلال بعد از اردوی ترکیه با تمرینات پرفشار و انجام چند بازی تدارکاتی گفت: به هر حال هر مربی سبک خودش را دارد. گفته می شود تمرین استرس زا است، بنابراین بازیکنان خوش شانس بودند که فلیکس ماگات نیامد. اگر بیاید پوست همه را می گیرد! در مورد اینکه استقلال بازی های تدارکاتی خوبی داشت و حتی تیم پیرلو را هم شکست داد، باید بگویم برد در بازی های دوستانه مهم است و می تواند سخت باشد. باید تیم را در مسابقات ببینیم. بازی دوستانه فقط برای آماده سازی است. ملاک بازی های رسمی است و آنجا امتیاز می دهند.

مدافع سابق استقلال گفت: آیا با روندی که تاکنون دنبال شده می توان به فصل جدید امیدوار بود. چرا نباید امید داشته باشم؟ استقلال تیم خوبی دارد و تمرینات خوبی در حال مشاهده است. جذب فصل جدید هم بد نبود، درست است که ستاره جذب نشد، اما شرایط خوب است. شاید در آینده بازیکن خارجی بگیرند. همچنین در مورد محمد محبی صحبت می کنیم. او می تواند کارهای زیادی انجام دهد. او شاگرد من بود و همه خصوصیاتش را می دانم. می تواند واقعا موثر باشد.

وی در مورد اینکه آیا حضور مهاجمان زیاد اتفاق خوبی است یا می تواند تیم را از تعادل خارج کند، گفت: این بستگی به توانایی کادر فنی در کنترل جو تیم و نحوه به بازی گرفتن بازیکنان دارد. از این عدد می توان فهمید که ساپینتو افکار تهاجمی دارد. او حتی می تواند با سه مهاجم هم بازی کند. همه چیز ممکن است، اما تیم باید مشخص شود و ببینیم در مسابقات چه اتفاقی می افتد.

پاشازاده درباره بازی استقلال مقابل سپاهان و تقابل دو تیم باتجربه پرتغالی در افتتاحیه لیگ بیست و دوم گفت: هر دو تیم شرایط خوبی دارند این دیدار فینال است و امیدوارم شاهد بازی جذابی باشیم. پیش بینی می شود با حضور مربیان پرتغالی این دیدار پربار باشد اما اکنون نمی توان با قطعیت گفت که این اتفاق می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید