استقلال 100 درصد قهرمان می شود


ساعت: 11:31
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823084

پیشکسوت استقلال تهران شانس قهرمانی استقلال تهران را اینگونه دانست و گفت: این تیم صد درصد قهرمان می شود به شرط اینکه استقلالی ها متحد باشند و از حاشیه ها دور باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن روشن در گفت و گو با شبکه خبری تهران نیوز، با اشاره به بیانیه ای که استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر نوشته اند، گفت: و باید با هم دوست باشند، چون رفاقت باقی است.

وی با بیان اینکه مجیدی و گل محمدی باید به جای مصاحبه با یکدیگر متحد باشند، اضافه کرد: این دو مربی باید خارج از زمین با هم دوست باشند و به هم احترام بگذارند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص صحبت های حسینی دروازه بان استقلال مبنی بر اینکه عده ای اجازه نمی دهند استقلال در این فصل به قهرمانی برود، گفت: تیم بالای جدول قطعا با شایستگی به این رتبه رسیده است و بازیکنان استقلال از این کار استفاده کرد تا این تیم به یک لیدر فعلی تبدیل شود.

روشن خاطرنشان کرد: صحبت از کمک روسا برای قهرمانی استقلال کذب محض است و به هر حال یک پنالتی اشتباه یا درست برای سایر تیم ها برای استقلال گرفته شده است و این فقط برای تیم مجیدی نیست، بلکه برای تیمی هم هست که شایسته حضور است.» لیگ برتری وجود ندارد، در پایان مسابقات به دسته دوم سقوط خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مدیران و کارکنان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید تاریخچه این باشگاه ها را مطالعه کنند، یادآور شد: قبل از انقلاب، مدیران باشگاه های استقلال و پرسپولیس، مربیان و بازیکنان علیه هم آواز می خواندند، اما رفاقتی هم داشتند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: متأسفانه دوستی ها از بین رفته و رقابت در داخل زمین سخت است و در نتیجه مردم از بازی سرخابی ها لذت نمی برند.

روشن در پاسخ به اینکه تصمیم شما برای پاکسازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از بداخلاقی نسبت به یکدیگر چیست؟ وی تاکید کرد: کمیته های اخلاقی، انضباطی و پیشکسوتان این باشگاه ها باید دور هم جمع شوند و مربیان، بازیکنان و مدیران این دو باشگاه را به آرامش دعوت کنند.

وی با تاکید بر اینکه استقلال و پرسپولیس الگوی جوانان هستند، ادامه داد: بیانیه نویسی و مقصر دانستن همدیگر اصلا کار درستی نیست و گل محمدی کم حرف ترین مربی لیگ است و یحیی نباید دور بماند و مجیدی باید دور بماند. در حالی که استقلال قهرمان لیگ برتر است وارد نشود.

تیم پیشکسوتان استقلال تهران گفت: استقلال و پرسپولیس به جای بیانیه نویسی علیه یکدیگر، اگر با هم متحد شوند، پیشرفتشان چند برابر می شود. قبلا بازیکنان زیادی به استقلال و پرسپولیس رفته و رفته اند، بازیکنان و مربیان فعلی می روند اما باید الگوی خوبی برای جوانان باشند.

شانس قهرمانی استقلال را چقدر واضح می دانید؟ وی گفت: این تیم صددرصد قهرمان می شود به شرط اینکه استقلالی ها متحد باشند و از حاشیه ها دور بمانند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید