استقلال 5 مهاجم گرفت بعد پرسپولیسی ها با هم قهر کردند؟

استقلال 5 مهاجم گرفت بعد پرسپولیسی ها با هم قهر کردند؟

پایان بازیکن سابق پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و حضور بانوان در ورزشگاه ها و همچنین دعوای سجاد قریب معروف به هالک ایرانی اظهاراتی را مطرح کرد.

با توجه به جدایی تامیروف از پرسپولیس، وضعیت خط حمله این تیم را چگونه ارزیابی می کنید؟

از باشگاه پرسپولیس خبری نداریم! باشگاه پرسپولیس مشخص نمی کند آنجا چه خبر است. یحیی گفت به دنبال مهاجم است و همه انتظار دارند یک مهاجم خوب به تیم اضافه شود. نام کاسیانو هم مطرح شد اما حالا می بینیم تمیروف هم رفته است! این اتفاقات مایه تاسف است. چون تیم رقیب ما استقلال رفت و پنج مهاجم درجه یک به خدمت گرفت و اردوی خود را در ترکیه برگزار کرد، ما نه به ترکیه رفتیم و نه مهاجمی گرفتیم. این چیز خوبی نیست. آن هم برای پرسپولیس. تیمی که پنج فصل پیاپی قهرمان شد و در سه سال دو بار به فینال آسیا رسید. پرسپولیس تیم بزرگ و باوقار و با شخصیتی است.

به نظر شما شایعه اختلافات درویش با یحیی گل محمدی چقدر صحت دارد؟

امیدواریم واقعیت نداشته باشد، اما اگر اینطور است، باید به خاطر همین مسائل باشد. سرمربی در مورد هر بازیکنی که بخواهد می گوید یا نامه می نویسد چون سرپرست فنی تیم است. خدایا ما را ببخش، منظورمان بی احترامی به کسی نیست، اما مهدی عبدی جوان است. شاید بتواند یک بازی 90 دقیقه ای برای پرسپولیس انجام دهد اما لیگ 30 هفته است. حامد پاکدل هر چقدر هم که خوب باشد، فقط دو نفر هستند و نمی توانند در لیگ برتر، جام حذفی و مسابقات آسیایی شرکت کنند.

تو چی میگفتی

درویش باید شبانه روز کار کند. الان وقت عصبانیت و اختلاف نیست. اکنون آنها باید این تیم را با به خدمت گرفتن دو مهاجم برتر به جای مبارزه با یکدیگر پر کنند. ما به دو مهاجم سطح بالا نیاز داریم.

نظر شما درباره حضور بانوان در ورزشگاه ها چیست؟ به نظر شما فیفا چقدر در این مورد سخت گیری می کند؟

هر کاری که فیفا انجام دهد درست است. به نظر من هیچ محیطی سالم تر از سالن های ورزشی برای زنان وجود ندارد. یک استادیوم برای زنان سالم تر از هزاران پارک است. آنها باید اجازه دهند زنان به ورزشگاه بیایند. خانواده ها باید به ورزشگاه بروند و بازی ها را تماشا کنند. من فینال جام زنان اروپا را با 95 هزار نفر که کنار هم در استادیوم نشسته بودند تماشا کردم. آدم از دیدن این جمعیت متشکل از خانواده ها خوشحال می شود.

به نظر شما این امکان در ایران وجود دارد؟

یه چیزی بگم 50 درصد از جمعیت جهان را زنان تشکیل می دهند و 50 درصد باقی مانده از همین زنان متولد شده اند. زنان تاج همه ما مردان هستند. ما را به دنیا آوردند، نباید به ورزشگاه بیایند؟ آیا زنان در کنار مردان در سینما یا کنسرت و جشن های دیگر مانند ماه مبارک رمضان و احیاء شرکت نمی کنند؟ ضمناً زنان باید بتوانند با عزت و احترام وارد ورزشگاه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید