استکبار جهانی توانایی شلیک یک گلوله به سوی ما را ندارد


ساعت: 12:14
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1898995

آیت الله عاملی یأس و ناامیدی دشمنان را یادآور شد و گفت: امروز دشمنان با هجمه های گسترده سعی در انتقام از شهدا و مردم عزیز ایران دارند، جوانانی که امروز به خیابان ها آمدند طرف ما نیستند. طرف ما رژیم صهیونیستی آمریکا و انگلیس خبیث است.» آنها با تمام سرمایه خود می خواهند این کشور را خراب کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار شد. میدان ارتش به آخرین اتفاقات اشاره کرد و گفت: راهبرد استکبار جهانی در نیم قرن گذشته در استثمار و تجزیه این کشور بوده است.

وی افزود: در سخت‌ترین شرایط، دشمنان از عرضه صنایع دفاعی و راهبردی به ایران جلوگیری کردند و اجازه ندادند جمهوری اسلامی ایران در اولین قدم‌ها حرکتی استوار و مستمر داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان حماسه هشت سال دفاع مقدس عفرینی را در سخت ترین شرایط یادآور شد و گفت: ملت ایران با تکیه بر عنصر قدرت توانست در برابر نظام غرب و شرق مقاومت کند. مقاومت.

آیت الله عاملی گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر که دستشان به خون 220 هزار جوان این مملکت آغشته است، امروز دایه ای مهربانتر از مادر شده اند در حالی که مردم ایران به خوبی از حقیقت و نیات فاسد آگاه هستند. این رهبران متکبر خوب هستند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به یأس و استیصال دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان با هجمه های گسترده و جوانانی که به خیابان ها آمدند در صدد انتقام از شهدا و ملت عزیز ایران هستند. امروز نه طرف ما بلکه طرف رژیم است.» صهیونیست های آمریکا و انگلیس شیطان هستند، با تمام امکانات می خواهند این کشور را خراب کنند.

امام جمعه اردبیل گفت: اقتدار امروز ما در عرصه داخلی و بین المللی به برکت خون شهداست و به برکت خون شهدا، مقاومت ملت ایران و رهبری نابغه مقام معظم رهبری استکبار حتی نمی تواند. یک گلوله به سمت ما شلیک کنید

وی با بیان اینکه دشمن با سوء استفاده از ضعف داخلی درصدد ایجاد ناامنی در کشور است، گفت: هدف دشمنان ایجاد امنیت برای اسرائیل غاصب است اما باید بداند که از این حرکت شوم نتیجه ای نخواهد گرفت.

آیت الله عاملی در پایان سخنان خود جوانانی که امروز به خیابان ها می آیند ثروت این مملکت و انوار نمایان ما هستند، گفت: دشمن با ایجاد انحراف در ذهن آنها سعی در تعقیب نیات شوم خود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: همه آحاد جامعه باید هوشیار باشند زیرا دسیسه های سران استکبار بی سر و صدا به این کشور می آید بنابراین اگر هوشیار و بصیر نباشیم نمی توانیم انتظارات را برآورده کنیم. از شهدا.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید