استکبار ستیزی از ویژگی های تفکر بسیجی است. وعده اصلی ظهور امام زمان (عج)

ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1787324

حجت الاسلام محمد بقایی گفت: هدف و فلسفه ظهور امام زمان (عج) اصلاح جامعه و گسترش عدالت در سراسر جهان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد بقایی کارشناس مذهبی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: هدف و فلسفه ظهور امام زمان (عج) اصلاح جامعه و گسترش عدالت در جهان است تا کسانی که می خواهند به او در رسیدن به این هدف کمک کنید، «آنها خودشان باید شایستگی داشته باشند.

حجت الاسلام محمد بقایی با بیان اینکه استکبارستیزی از ویژگی های تفکر بسیجی است، ادامه داد: که نشات گرفته از فرهنگ بسیجی است.

وی استکبار ستیزی را مقدمه قیام امام عصر(عج) دانست و گفت: وجود و اقامه و بسط عدالت.

این کارشناس با اشاره به اینکه با آمدن حضرت مهدی (عج) عدالت در دنیا برقرار می شود، گفت: دنیا حل نمی شود، گفت: و ظاهر نشد.

حجت الاسلام بکایی ادامه داد: هرکس خود را صاحب حکمت بالغه خداوند متعال بداند، عدالت مهدوی را برنمی تابد، شرط لازم برای ظهور حضرت خوجت (عج) اطاعت و خضوع است.

وی با تاکید بر اینکه از منظر دینی باید به فکر دنیا بود، افزود: مؤمن باید خود را در قبال همه مستضعفان و محرومان دنیا مسئول بداند.

این کارشناس در پایان خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت های انسان منتظر باید دارای علامت انتظار باشد. به این معنی که این علامت در تمام فعالیت های گارسون مانند تجارت، سیاست، اقتصاد، ارتباط با دیگران و خانواده وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید