استکبار ستیزی برخاسته از ویژگی های مکتب و اندیشه امام خمینی(ره) است


ساعت: 14:11
تاریخ انتشار: 1401/03/15
کد خبر: 1843753

فاطمه مقسودی گفت: استکبار در دنیای امروز نشأت گرفته از مکتب و اندیشه معمار کبیر انقلاب اسلامی است که همه مجاهدان در اقصی نقاط کره زمین الگو قرار داده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاطمه مقصودی دبیر کمیسیون و شوراهای کشور در سالگرد رحلت امام خمینی(ره) استکبار ستیزی، حمایت از مستضعفان و محرومیت زدایی را از ویژگی های اصلی اسلام دانست. او توانست اسلام واقعی را احیا کند و به جهان بیاورد.

مقسودی امام خمینی را سیاستمداری حکیم و وکیل نوگرا توصیف کرد و افزود: استکبار در دنیای امروز نشأت گرفته از مکتب و اندیشه معمار کبیر انقلاب اسلامی است که همه مجاهدان در اقصی نقاط جهان از آن پیروی کردند.

وی گفت: امام راحل با مجاهدت ایثارگرانه و اندیشه و تفکر دینی خود توانسته اند با تسلط بر آموزه های شیعی جهان اسلام را متحد و دوباره به هم پیوند دهند.

نماینده مردم لرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی امام خمینی (ره) را عارف شجاع و فهیم و حاکم عادل خواند و افزود: تهذیب نفس، شجاعت، شناخت درست زمان و مکان و شناخت جامعه از ویژگی های امام خمینی (ره). ) از نظر دوستی با دوستان و خشونت با دشمنان در جهان بی نظیر بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید