استگلال با شکل این شاه ماهی موافق است

استگلال با شکل این شاه ماهی موافق است

باشگاه استقلال همچنان در تلاش برای انتخاب و معرفی هر چه سریعتر سرمربی جدید این تیم است، این در حالی است که مدیران این باشگاه به دلیل عدم تعیین تکلیف کادر فنی از سوی هواداران تحت فشار هستند. به خصوص در حالی که تیم رقیب (پرسپولیس) بدون ایجاد تغییر در کادر فنی، چندین بازیکن را به خدمت گرفته است و این موضوع باعث نگرانی هواداران استقلال شده است. اگر پس از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال، جواد نکونام پاسخ مثبتی به مدیران این باشگاه می داد، آبی ها از این طریق با چالش مواجه نمی شدند، اما نبود گزینه قابل قبول ایرانی و تمدید انتخاب سرمربی خارجی باعث شد. کار مدیران استقلال را کمی سخت کرد.

مذاکره با مربی بوندسلیگا
باشگاه استقلال طی چند روز گذشته شرایط چند مربی اروپایی را بررسی کرده اما هنوز سرمربی جدید این تیم انتخاب نشده است. البته مدیران این باشگاه برای انتخاب نهایی روند انتخاب سرمربی را به صورت ویژه و جدی می پذیرند. اتفاق جالب اما آغاز مذاکرات استقلال با الکس نوری; سرمربی ایرانی-ایرانی که سابقه مربیگری در بوندسلیگا را دارد و حالا در جمع آبی های پایتخت قرار دارد. حضور الکس نوری در فوتبال ایران در چند سال اخیر بارها مطرح شده و البته تا به امروز این اتفاق نیفتاده است. حالا مدیران استقلال مذاکره با این مربی را آغاز کرده اند. گزینه ای که حضورش در استقلال جذابیت های خودش را خواهد داشت. این مربی در تیم های معتبری مانند هرتابرلین و وردربرمن کار کرده است و حالا آبی ها در تلاش هستند تا با او به توافق برسند.

یکی از موضوعاتی که مورد توجه استقلالی ها قرار دارد، حجم قرارداد این مربی خارجی است. آنها نمی خواستند مربی گران قیمتی را به خدمت بگیرند اما با وجود این خبر شنیده می شود مدیران باشگاه در حال مذاکره جدی با نوری هستند و حتی حاضرند با چهره پیشنهادی او برای حضور این مربی در ایران به توافق برسند.

برخی اخبار و شواهد 24 ساعت گذشته حاکی از آن است که مذاکراتی با نوری برای ترغیب او به امضای ریالی این قرارداد در جریان است اما نوری گفت که قراردادش باید به صورت ارزی تسویه شود. زمزمه هایی از سوی باشگاه استقلال شنیده می شود که در صورت عقد قرارداد بین باشگاه استقلال و نوری، این قرارداد به صورت ارزی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید