اسلام سؤال حاج قاسم بود/ بهترین انتقام، درک صحیح مکتب سردار سلیمانی در بین جوانان است.

ساعت: 11:33
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795409

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم حاج قاسم را ندیده اند، اما با قدم برداشتن به سمت مکتب امام و فطرت، محبوبیت وی گسترش یافته است، گفت: شخصیت سردار سلیمانی ملی و فراملی نیست، بلکه خیانت به اسلام حج است. قاسم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفتگو با عصرترک با بیان اینکه حاج قاسم مظهر مدرسه است، گفت: موضوع مدرسه سازی چند ویژگی دارد که مهمترین آن این است که سردار سلیمانی نیز خود را با مکتب امام (ره) تطبیق داد و با جان و دل ویژگی های مکتب امام را درک کرد و برای احقاق و نهادینه ساختن ویژگی های مکتب امام دست به کار شد و در میدان حاضر شد.

وی ادامه داد: هرکس با محرومان و مستضعفان وقت بگذارد و برای شناخت دقیق اسلام و انقلاب به محرومان توجه کند ندانسته محبوب می شود.

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم حاج قاسم را ندیده بودند، اما با گام برداشتن به سمت مکتب امام و فطرت، محبوبیت وی گسترش یافت، گفت: بنابراین سردار سلیمانی منحصر به کشور، ملی و فراملی نیست، بلکه مسئله حاج قاسم اسلام است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه انتقام از حاج قاسم در دو بعد تعریف می شود، افزود: انتقام نظامی و محسوس که به دستور مسئولان بوده و خواهد بود، اما رویکرد دوم انتقام حرکت در مسیر دغدغه های حاج قاسم است. “

وی تاکید کرد: نباید مرزی بین مرزهای حزبی، سیاسی، مذهبی و حتی جغرافیایی ایجاد کنیم، بلکه بحث نوع دوستی، انسان دوستی و حرکت بر این اساس می تواند دشمن را عصبانی کند و انتقام بگیرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: بهترین انتقام، شناخت درست مکتب حاج قاسم و رشد و ارتقای آن در بین جوانان است.

وی گفت: یکی از ویژگی های حاج قاسم این است که هیچ گاه مرعوب دشمن نبود و از دشمن نمی ترسید. اگر کسی بایستد و در برابر تهدیدات دشمن مقاومت کند، قطعاً هرگز سازش نمی کند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به روند مذاکرات برای احیای برجام گفت: بنابراین در مذاکرات برجام باید وحدت اسلام و ایران حفظ شود، اما ما سازش نخواهیم کرد، زیرا تجربه نشان می دهد که چنین است.

وی ادامه داد: دستاوردهایی در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که دشمنانی را که زمانی ادعای ابرقدرت بودن و آماده مذاکره علیه ایران را داشتند به زانو درآورده است.

رفیع بیان کرد: اگر دشمنان مقاومت و ایستادگی را از سوی مردم ایران و پیروان مکتب حاج قاسم ببینند قطعا کمتر می آورند زیرا با نام های مختلف از جمله داعش وارد خاورمیانه و کشورهای اطراف شده اند اما با دیدن مقاومت مسلمانان. ، عقب نشینی کردند.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید