اسکان بیش از 10 هزار مسافر نوروزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد


ساعت: 11:02
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817409

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد؛

موسوی گفت: از ابتدای نوروز تاکنون 10 هزار و 715 مسافر در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد اسکان داده شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید ولی موسوی در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: از ابتدای نوروز تاکنون 10 هزار و 715 مسافر در مدارس استان اسکان داده شده اند.
وی با اشاره به اینکه تعداد خانوارهای اسکان یافته 2284 خانوار است گفت: شهرستان بویراحمد با 1799 خانوار و 8328 نفر جمعیت و گچساران با 296 خانوار و 1454 مسافر بیشترین تعداد مسافران اسکان داده شده در مدارس را به خود اختصاص داده اند.

سید ولی موسوی افزود: امسال با توجه به اینکه دو سال است در میهمانان نوروزی بیماری عروق کرونر نداریم، پیش بینی می شود با تعداد زیادی مهمان نوروزی مواجه باشیم.

وی با اشاره به بازدیدهای مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون عمرانی استاندار، فرمانداران و سایر معاونان اداره کل و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق گفت: انجام شد.

موسوی با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص است که آمادگی لازم برای پذیرایی و اسکان میهمانان نوروزی در مدارس وجود دارد، گفت: برای مسافران نوروزی بهتر استفاده می شود.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از انسجام و حکمرانی خوب شهرستان بویراحمد در زمینه اسکان مهمانان نوروزی تشکر و قدردانی کرد و گفت: شاهد رضایتمندی هستیم. خدمات مسافران

وی افزود: در دو سال اخیر مدارس از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی از نظر شرایط کرونری استفاده نشده است اما با مدیریت هوشمندانه کارکنان اسکان نوروزی در شهرها و مناطق، مدارس آموزش های لازم برای نوروز را دیده اند. اسکان هموطنان

موسوی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیش از 280 جاذبه گردشگری و 225 امامزاده در نوروز سالانه پذیرای گردشگران زیادی از سراسر کشور است، خاطرنشان کرد: در نوروز امسال 1491 کلاس درس در 194 مدرسه در 12 شهرستان و بخشداری آماده پذیرایی از فرهنگیان می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید