اسکوچیچ از تغییر تاکتیک های تیم ملی نمی ترسد / ساختار دفاعی ملی باید اصلاح شود

زمان: 08:30
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1775940

عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی ضربه بدی به تیم ملی وارد کرد؛

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دراگان اسکوچیچ باید روی نیمکت تیم ملی از ستاره های با کیفیت استفاده کند و از تغییر تاکتیک نترسد.

بهنام ابوالقاسم پور مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در مصاحبه با خبرنگار ورزشی راه دانا در مورد دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی اظهار داشت: تیم ملی ضربه بدی از این منطقه خورد. این شور و شوق سابق در بازی تیم ملی قابل مشاهده نبود و اگر تماشاگر داشتیم شرایط متفاوت می شد.

وی ادامه داد: ما همچنین شانس های خوبی مقابل تیم ملی کره جنوبی داشتیم که متأسفانه به گل تبدیل نشد وگرنه اوضاع اکنون می تواند متفاوت باشد. با این حال ، این تیم یکی از رقبای اصلی ما در سال های اخیر است و همیشه ثابت کرده است که مدعی است.

ابوالقاسم پور در مورد تاکتیک و ترکیب تیم دراگان اسکوچیچ گفت: سرمربی تیم ملی می تواند از افراد بهتری که روی نیمکت هستند استفاده کند. در چند سال گذشته ، استفاده همزمان از این تعداد لژیونر و ستاره با کیفیت بی سابقه است و باید ببینیم اسکوچیچ چگونه به نظر می رسد ، اما او از برخی بازیکنان موثر در تیم ملی استفاده نمی کند.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: بازیکنان خوبی مانند مهدی قائدی ، مهدی ترابی یا سامان کودوس همیشه در تیم ملی حضور دارند که با حالت روحی خوب ستاره های آماده ای هستند. باید ببینیم آیا بازیکنان در رختکن ها و اردوها به اظهارات دراگان اسکوچیچ توجه می کنند یا هر کاری را که ممکن است در زمین انجام می دهند.

وی در مورد اصرار سرمربی تیم ملی مبنی بر تغییر تاکتیک در طول مسابقه اذعان کرد: دراگان اسکوچیچ باید حداقل سه یا چهار برنامه تاکتیکی مختلف داشته باشد تا با توجه به بازی از آن استفاده کند. شاید کارکنان تیم ملی به او مشاوره مفصلی نمی دهند یا کسانی که به او دستور می دهند نظرات درستی ندارند.

ملی پوش سابق فوتبال کشورمان گفت: عملکرد اکثر بچه ها در دو بازی گذشته خوب بود اما در موقعیت های مختلف نیز شانس داشتیم. سعید عزت اللهی ، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش کیفیت خوبی نشان دادند و ما واقعاً تیم ملی خوب و خوبی داریم.

ابوالقاسم پور در مورد مهار مهدی طارمی توسط مدافعان تیم ملی فوتبال کره جنوبی اظهار داشت: کره ای ها توانستند مهدی طارمی و حرکات او را به خوبی تحلیل کنند و این نشان دهنده کار دقیق آنها در تاکتیک های حمله تیم ملی است. دراگان اسکوچیچ مجبور شد ترکیب و تاکتیک های خود را تغییر دهد تا مهدی طارمی 90 دقیقه گرفتار مدافعان کره ای نشود.

وی در مورد دیدارهای آتی تیم ملی گفت: نمی توان گفت در این مرحله مسابقات ساده یا سختی را مقابل تیم ملی فوتبال لبنان یا دیگر تیم ها داریم. همه بازی ها مهم هستند و حتی تیم های کوچکتر می توانند ما را اذیت کنند. ما باید از نظر روانی به بالاترین سطح ممکن برسیم تا با حداکثر امتیاز به جهان برسیم.

ابوالقاسم پور با بي توجهي مدافعان تيم ملي در دو بازي متوالي مقابل امارات و كره جنوبي تاكيد مي كند: هماهنگي مدافعان تيم ملي كاهش يافته و شايد بين شجاع خليل زاده و محمدحسين كنعاني زادگان كه مدافعان كاملاً خوبي نيز هستند ، اين را بيشتر ديده ايم. در زمان کارلوس کی روش ، این اختلافات به عنوان مبنایی برای دفاع تیم ملی و بالهای آن دیده نمی شد و ساختار دفاع ملی باید اصلاح می شد.

وی در پایان با اشاره به آخرین حواشی ایجاد شده توسط رسانه های سعودی و مخالفان گفت: کشورهای مخالف به ویژه رسانه های سعودی به دنبال افزایش تنش ها و حواشی در اردوی ورزشی ایران هستند که باید با هماهنگی کودکان در این زمینه جبران شود. تیم های ملی.. “چنین مشکلاتی خط قرمز ماست ؛ آنها به دنبال این هستند که کوچکترین فرصت ممکن را در ورزش ایران ایجاد کنند و بیکار ننشینند تا ما را اذیت کنند و در نتیجه ما را تضعیف کنند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید