اشاره ای سنگین از کی روش; فکر می کند از پشت کوه آمده ایم

اشاره ای سنگین از کی روش;  فکر می کند از پشت کوه آمده ایم

اصغر شرفی درباره شکست ایران از آمریکا در هفته سوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 گفت: انگار دور محوطه جریمه آمریکا حصار کشیده بودند! مثل اینکه آنها معتقد بودند که ما نباید برنده شویم. تیم آمریکا خیلی جوان بود و برای 4 سال آینده برنامه ریزی می کردند و در آینده بیشتر از آنها خواهیم شنید. توجه داشته باشید که رشته های اصلی آنها فوتبال آمریکایی، بیسبال و بسکتبال است، اما آنها فوتبال (فوتبال) را بسیار خوب بازی می کنند.

وی افزود: می توانستیم با تساوی پیش برویم. اما این مشکل باعث شکست ما شد و کارمان را خراب کرد. همه ظرفیت دارند، شاید اگر می خواستیم برنده شویم در زمین بهتر بودیم. واقعیت این است که باید در نیمه اول 3-4 گل می زدیم. حتی جواد حطانی هم که خیلی تیم ملی را دوست دارد برد را حق آمریکا می داند.

پیشکسوت فوتبال ایران با ارزیابی عملکرد تیم ملی گفت: در نیمه دوم تیم ملی حملات بیشتری انجام داد و در دقایق پایانی مستقیم شروع به بازی کردیم اما آمریکا با استفاده از دو دفاع بالا تاکتیک ما را خنثی کرد. البته بازی انگلیس و آمریکا برای من سوال برانگیز بود. اگرچه اثبات برخی چیزها سخت است، اما از نظر فنی، آیا تیم هایی در این سطح نمی توانند 4 پاس صحیح داشته باشند؟

شرفی با انتقاد از رفتار کارلوس کی روش گفت: کی روش در منچستریونایتد کار می کرد و قطعا فوتبال را می شناسد. اما او با ما طوری رفتار می کند که انگار ارزشی نداریم. دور دور کیروش است و آهنگ ها را هر طور که می خواهد انتخاب می کند و هیچ کس نمی تواند چیزی به او بگوید. اگر سرمربی ایران چنین جمع بندی کند با او چگونه برخورد می کنند؟ کی روش معتقد است اهالی فوتبال ایران از پشت کوه آمده اند. چه ربطی به ایرانی ها داره؟ اینجا کشور ماست، امثال او می روند و برای ما بس. ملك ملك مردي نيست كه هر كاري مي خواهد بكند. متأسفانه آدم های کوچک اطراف تیم ملی نمی توانند با کی روش صحبت کنند.

وی با اشاره به برد مقابل ولز گفت: وقتی به انگلیس باختیم بازیکنان بازی واقعی خود را مقابل ولز نشان دادند تا زهر آن بازی خنثی شود. در نیمه دوم انگلیس بازی واقعی خود را نشان دادیم و توانستیم دو گل به ثمر برسانیم.

پیشکسوت فوتبال ایران با انتقاد از برخی ملی پوشان گفت: چند ملی پوش قدیمی برای کی روش لابی کردند تا دوباره کی روش سرمربی تیم ملی شود و جایگاه خود را حفظ کنند و باید از آنها استفاده کنند. رفتن به جام جهانی آسان نیست و مربیان عاشق حضور در جام جهانی هستند. ما ایرانی ها مردم نادانی نیستیم، تقصیر اسکوچیچ بود که او را اینطور رها کردند. با این تعداد برد قبل از جام جهانی به راحتی اخراجش کردند.

دیدگاهتان را بنویسید