اشاره چمران به کاستی های دوره قبل در حوزه مترو/ مشکلات امروز; نتیجه این است که واگن ها به موقع وارد ناوگان نمی شوند

ساعت: 10:33
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1785975

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر دوستان ما در گذشته می توانستند واگن های مترو را به موقع وارد چرخه حمل و نقل عمومی کنند، امروز این مشکلات را نداشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی چمران صبح امروز در سخنان افتتاحیه خود در جلسه شورای شهر با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر حل مشکلات با کمک نخبگان، اظهار داشت: اینها مسائلی است که ما را نگران کرده و به معضلی تبدیل شده است. همه که امیدواریم با کمک نخبگان حل شود.

رئیس شورای شهرداری گفت: خوشبختانه تلاش های زیادی در این زمینه انجام شده و امیدواریم موفق باشد.

چمران گفت: زمانی که یک دوره عقب ماندگی باشد ادامه خواهد داشت. اگر دوستان ما در گذشته می توانستند به موقع واگن های مترو را وارد چرخه حمل و نقل عمومی کنند، امروز این مشکلات را نداشتیم و هر تلاشی هم که بکنیم دو سال دیگر جواب می دهد.

رئیس شورای شهر گفت: این اقدامات باید در دوره قبل انجام می شد، همانطور که در دوره های دوم، سوم و چهارم انجام شد و نتایج حرکت و پرش را در متروی تهران دیدیم.

وی ادامه داد: جهشی که امروز درو می کنیم البته توسط چند صد واگن ترمیم نشده است که مثل دیروز خراب می شود و مشکلاتی ایجاد می کند و نواقصی هم دارد که با آن مواجه هستیم.

رئیس شورای شهرداری با اشاره به شوراها گفت: شوراها را در دوره دوم راه اندازی کردیم و در هر دوره با مشکلی در انتخابات آنها مواجه بودیم اما متاسفانه در دوره قبل از این نهاد به خوبی محافظت نشد و منجر به انحلال آن شد. “

چمران گفت: تلاش می کنیم شوراها را احیا و تقویت کنیم و در این زمینه کارهایی را آغاز کرده ایم.

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید