اشتباهات همیشگی یحیی گل محمدی در خرید بازیکن

اشتباهات همیشگی یحیی گل محمدی در خرید بازیکن

همه می دانند که پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی باید بازیکنان زیادی جذب کند و به خصوص بعد از مصدومیت عیسی القطر باید یکی دو مهاجم جذب کند.

در این میان یکی از نامه های عجیب این روزهای پرسپولیس، شروین کبیر است. بزرگ متولد ۱۳۷۱ در رشچ، در آن سال ها در تیم هایی چون سپیدرود، چوکا، داماش، ماشین سازی، مس کرمان و فولاد خوزستان بازی می کرد. او امسال در نفت آبادان است و این هفته به دلیل گل زیبایی که از میانه زمین برای هواداران به ثمر رساند، مورد توجه بسیاری قرار گرفت. در عین حال ذکر نام این بازیکن در اطراف پرسپولیس اتفاق عجیبی به نظر می رسد.

بدون تعارف و احترام به این بازیکن، شروین کبیر با این سن و سال و با این سابقه فوتبالی انگار نمی تواند گره از خط حمله سرخپوشان بگشاید. یحیی گل محمدی در این 2 سال کمتر از این خریدها نداشته است و اگر یکی مثل بزرگ باید مشکلات خط حمله پرسپولیس را حل می کرد، قبل از او افرادی مثل آرمان رمضانی یا حامد پاکدل این کار را انجام می دادند. پاکدل سال گذشته حداقل برای مدتی در دوره آموزشی آقای گلی بود. شروین بزرگ چه کرد که نامش را برای دیدار پرسپولیس بلند کرد؟ حتما خود یحیی بهتر از هرکسی می داند که این بار فرصتی برای خریدهای ناکارآمد نیست.

دیدگاهتان را بنویسید