اشتباه بزرگ فرهاد مجیدی فاش شد

اشتباه بزرگ فرهاد مجیدی فاش شد

تیم فوتبال استقلال که تا هفته هجدهم لیگ برتر بدون شکست در صدر جدول قرار دارد، در هفته نوزدهم میزبان فجر سپاسی است که به دلایل مختلف تعداد بازیکنان قابل توجهی در اختیار ندارد که مهمترین آنها ممکن است. یزدانی و مرادمند هستند. دو بازیکنی که ممکن است تا پایان فصل در اختیار آبی پوشان نباشند.

مسعود اقبالی مربی سابق آبی پوشان کارشناس فوتبال و مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در حال جذب بازیکن برای این پست بودم. اما استقلالی ها نه تنها این کار را نکردند، بلکه عارف آغاسی را که در سمت خود در اختیار داشتند، به فولاد سپردند.

وی افزود: همه پست های فوتبال مهم و حساس هستند اما قلب دفاع یکی از حساس ترین پست هاست و نباید ریسک کرد. شاید کادر فنی استقلال در مورد این دو بازیکن اطمینان خاطر پیدا کردند و شاید ریسک زیادی کردند.

سرمربی رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: حالا که این اتفاق افتاده، کادر فنی استقلال باید خیلی باهوش باشد و حتی اگر تا پایان فصل مورندمند و یزدانی را در اختیار نداشته باشد، باید با این شرایط کنار بیاید. مجیدی با حضور بازیکنانی چون گلامی، چسمی و دانشگر شاید مشکلی برای همسان سازی با تیم اصلی خود نداشته باشد اما در ده دوازده بازی باقی مانده در صورت محرومیت و مصدومیت بازیکنانش دچار مشکل می شود. به خصوص اگر در مسابقات مهمتر با تیم های جنگنده بیشتر اتفاق بیفتد.

اقبالی در خصوص مشکل وریا گفوری و فرهاد مجیدی گفت: ابتدا این را بگویم که اصلا عجیب و نادر نیست و فوتبال دنیا پر از این درگیری هاست که اکثرا حل می شود. این مشکل را نباید آنقدر بزرگ کرد که دیگر قابل حل نباشد. اما در این مورد خاص فکر می کنم وریا ممکن است با آمدن صالح حردانی احساس خطر کند چون یکی دو بار در این فصل مصدوم شد که کاملا طبیعی است. وریا بازیکن بزرگی است و یکی از بزرگان تاریخ استقلال محسوب می شود. او یا هر بازیکن دیگری حق دارد نگران بازی کردن یا عدم بازی خود باشد.

سرمربی سابق آبی ها گفت: فوتبال وریا هنوز تمام نشده و می تواند مهره مفید و تعیین کننده ای در استقلال باشد. اما همان وریا که یکی از بزرگان استقلال است و روبان این تیم را روی بازو می بندد باید هم بداند که همچنان بازیکن است و بازیکن در هر شرایطی باید تابع نظر سرمربی باشد. همه اعضای تیم فوتبال نباید برای خودشان تصمیم بگیرند و این فرد سرمربی است که برای همه تصمیم می گیرد و همه اعضای تیم فوتبال باید تابع این نظر و تصمیم باشند.

این پیشکسوت فوتبال گفت: البته با اخلاقی که از وریا و مجیدی می شناسم می توانم حدس بزنم خیلی زود این مشکل حل شود و گفوری خیلی زود در اختیار تیم قرار گیرد.

این کارشناس فوتبال گفت: استقلالی هایی که شانس بالایی برای قهرمانی دارند برای تاکید بر این شانس باید تا پایان فصل تمام چهره خود را در بهترین شرایط حفظ کنند و هنر سرمربی این است که بتواند اینها را انجام دهد. دو چیز با هم

دیدگاهتان را بنویسید