اشتهارد گنجینه گرانبهای صنایع کوچک البرز/ مشاغل خانگی; موتور موتور اقتصاد کشور


ساعت: 20:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889408

مهسا خسروی گفت: اشتهارد بزرگترین گنجینه صنایع کوچک را دارد و مسئولان باید قدر این نعمت را بدانند و با حمایت می توانند این مجموعه را گسترش و حفظ کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهسا خسروی مدیر مسئول شرکت بازرگانی کلوچه های خانگی البرز به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک در گفتگو با خبرنگار تیتریک اظهار داشت: صنایع کوچک و متوسط ​​عامل مهمی برای رشد و توسعه اقتصادی در کشور هستند.

وی ادامه داد: توجه و حمایت از صنایع کوچک می تواند موتور محرکه اقتصاد باشد.

خسروی با بیان اینکه صنایع کوچک نقش مهمی در رونق تولید و افزایش صادرات غیرنفتی ایفا می کنند، افزود: باید به این نوع کسب و کار توجه ویژه ای شود زیرا علاوه بر تولید سریع، نقش موثری در ایجاد در محیط های کاری دارند.

این مسئول تصریح کرد: بازگشت سرمایه در این صنایع نسبت به صنایع بزرگ به دلیل سرمایه گذاری اندک زودتر بوده و پس از مدت کوتاهی به سوددهی می رسند.

وی بیان کرد: ما ابتدا کار خود را با دستور پخت متفاوت در منزل شروع کردیم و پس از افزایش تقاضا، کار را گسترش دادیم و برندی به نام خودمان ثبت کردیم.

خسروی کیفیت و طراوت را دو مولفه موثر برای رقابت در بازار در عصر امروز عنوان کرد و ادامه داد: ما سه دوست بودیم که کار را شروع کردیم و اکنون با حضور 10 بانو پیش می رویم.

این کارمند با بیان اینکه محصولات به صورت حضوری و اینترنتی به فروش می رسد، افزود: دو نفر از بانوان کارگاه فروش آثار هنری و تبلیغاتی را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: برای راه اندازی کسب و کار مهم ترین مولفه علاقه و پشتکار است چرا که در این مسیر موانع و مشکلات زیادی وجود دارد و اگر علاقه نباشد ادامه کار سخت می شود.

خسروی تاکید کرد: امروزه اکثر کشورهای پیشرفته به اهمیت صنایع کوچک پی برده اند و برای توسعه اقتصادی خود سعی در افزایش این نوع کسب و کار دارند.

این مسئول شهرهای صنعتی را مهمترین زیرساخت راه اندازی صنایع کوچک می داند و می گوید: ایشهارد بزرگترین گنجینه صنایع کوچک را در اختیار دارد و مسئولان باید قدر این نعمت را بدانند و با حمایت می توانند این مجموعه را توسعه و نگهداری کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سال های اخیر بر اهمیت تولید و صنایع در کشور تاکید کرده اند و نام گذاری پیاپی سال های اخیر با شعار توجه به تولید داخلی تاییدی بر این گفته است. ما امیدواریم که مسئولان نیز به این موضوع پی ببرند. توجه کنید و با حمایت از تعطیلی این صنایع جلوگیری کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید