اشک بیرانوند مهاجم هم اومد!

اشک بیرانوند مهاجم هم اومد!

مدافع میانی تیم ملی که در بازی رفت چندین بار در مقابل هافبک های تهاجمی قدرتمند انگلیس مرتکب اشتباه شد، در روزهای بعد از بازی به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و به همین دلیل عملکرد او در بازی رفت ضعیف و شکننده تلقی شد.

حضور نابهنگام حسینی در زمان جدایی بیرانوند که دروازه بان اصلی تیم ملی مورد انتقاد متخصصان قرار گرفت و زمان بندی او اشتباه بود. انتشار عکس چهره بیرانوند مدفون در چهره حسینی هجوم انتقادها به حسینی را تشدید کرد.

اما قرار گرفتن نام مجید حسینی در بین بازیکنان تیم ملی مقابل ولز باعث تعجب بسیاری از اهالی فوتبال شد. مدافع تیم ایران در این بازی که 6 بار گلزنی کرد و باعث مصدومیت بیرانوند شد چگونه می تواند از ابتدا در ترکیب اصلی بازی کند؟ اما این بار سید مجید حسینی مانند صخره ای محکم در مقابل بازیکنان سرشناس تیم ولز ایستاد و جدا از زدن همه اولین توپ ها در هوا و زمین، با بازی قوی خود به عنوان یک مدافع درجه یک جام جهانی ظاهر شد. او در چند نبرد هوایی و زمینی موفق شد انتقام 6 گل خورده تیم ملی در بازی قبل را بگیرد و ایران با کلین شیت سه امتیاز را از تیم ولز گرفت.

حسینی یکی از بازیکنانی بود که پس از گل روزبه چسمی چشمانش خیس از اشک بود و قطعاً نتوانست به خاطر عملکرد خوبی که در آن لحظات داشت، از پوست خود عبور کند.

دیدگاهتان را بنویسید