اصرار مجیدی برای رسیدگی به پرونده یحیی گل محمدی

اصرار مجیدی برای رسیدگی به پرونده یحیی گل محمدی

در یکی دو روز اخیر اخباری مبنی بر مذاکره استقلالی ها با محمد نادری و کاوه رضایی منتشر شده است. دو بازیکن سابق استقلال به دلیل پایان دوران حضورشان در لیگ های بلژیک و ترکیه باید به لیگ برتر ایران برگردند و به همین دلیل مدیران استقلال با این دو بازیکن به توافق اولیه رسیدند.

اما به نظر می رسد فرهاد مجیدی با توجه به تیمی که در اختیار دارد، قصد ندارد در تابستان برای تیمش نقل و انتقالات شلوغی انجام دهد، مگر اینکه جدایی غیرمنتظره یک بازیکن منجر به تصمیمی برای استقلال شود.

یکی از نقاط ضعف تیم مجیدی اما نبود یک هافبک خلاق است. جایی که شکل بازی بازیکنان استقلال تقریبا شبیه به هم است. از این رو مجیدی به دنبال جذب بازیکن تکنیکی برای این پست و البته با مهارت های ویژه برای گلزنی است.

گزینه سرمربی استقلال برای این پست، سعید صادقی هافبک گل گهر سیرجان است. بازیکنی که تابستان گذشته از سوی استقلال به او پیشنهاد شد اما در نهایت تصمیم گرفت در این پست ادامه دهد.

گفته می شود صادقی هدف اصلی نقل و انتقالات استقلال در بین بازیکنان بومی است و مدیران باشگاه با توجه به اتمام قرارداد این بازیکن مذاکراتی را برای جذب او آغاز کرده اند.

باید منتظر ماند و دید صادقی چه پاسخی به پیشنهاد استقلالی ها خواهد داد. بازیکنی که گفته می شود در لیست خرید یحیی گل محمدی قرار دارد نیز در این لیست حضور دارد. صادقی با 13 پاس گل در صدر برترین بازیکنان این فصل لیگ برتر قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید