اصلاح سازوکار صندوق های بازنشستگی در دستور کار دولت است


زمان: 12:50 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1301/06/24
کد خبر: 1897597

محسن رضایی به مشکلات صندوق های بازنشستگی اشاره کرد و گفت: در صورت عدم اصلاح این صندوق ها زیان انباشته آنها از 400 هزار میلیارد تومان فراتر می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش فردا قم، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری، رئیس جامعه علمیه قم با اشاره به ابلاغ برنامه هفتم توسعه از سوی رهبر انقلاب، اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه های مختلف، برنامه هفتم توسعه نیز ابلاغ شده است. گفت: برنامه هفتم توسعه کشور پس از ابلاغ رهبر معظم انقلاب برای اجرا در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه دولت به دنبال اصلاحات عمیق اقتصادی است، گفت: جدا از تورم بالا در خرداد ماه امسال، شاهد روند نزولی آن هستیم.

رضایی با بیان اینکه دولت سیزدهم وارث بسیاری از مشکلات است، تاکید کرد: تورم، نظام بانکی و صندوق های بازنشستگی از جمله مشکلات به جا مانده از دولت قبل است.

وی افزود: بسیاری از بانک ها دارای عدم تعادل و زیان انباشته زیادی هستند و اصلاح نظام بانکی از نظر فنی، عملکردی و اسلامی ضروری است. اگر این کار انجام شود، افزایش تولید ممکن می شود.

معاون اقتصادی رئیس جمهور به مشکلات صندوق های بازنشستگی اشاره کرد و اظهار داشت: در صورت عدم اصلاح این صندوق ها زیان انباشته آنها از 400 هزار میلیارد تومان فراتر می رود.

معاون اقتصادی رئیس جمهور تغییر در نظام اداری را زیرساخت تحولات عمیق اقتصادی دانست و گفت: در شرایط جنگ اقتصادی اگر مردم با تمام توان درگیر باشند نیاز به شورش اقتصادی و بسیج داریم. قدرت، تغییرات عمیق اقتصادی را می توان به خوبی اجرا کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید