اصناف از توجه ویژه رئیس جمهور به مشکلات بازرگانان قدردانی می کنند


ساعت: 20:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916468

رئیس اتاق اصناف ایران در نامه ای به رئیس جمهور از توجه و تلاش وی برای رفع مشکلات بازاریان قدردانی کرد و خواستار حضور مستمر آیت الله رئیسی در مجمع اصناف برای شنیدن صدای آنان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قاسم نوده فراهانی روز چهارشنبه ۱۶ آذر در نامه ای به رئیس جمهور از حضور وی در بازار سنندج و حمایت دولت از اصناف و کسبه قدردانی کرد.

در این نامه رئیس اتاق اصناف ایران به نمایندگی از بازرگانان و فعالان اقتصادی و همچنین روسای اتاق اصناف استان از برگزاری جلساتی برای حل مشکلات بازار که از چند روز پیش بنا به درخواست تشکیل شده بود، پرداخته است. حجت الاسلام «احمد صالحی» رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری و نتایج مؤثر و تشکر و قدردانی از حضور رئیس جمهور در جمع بازاریان استان ها و تداوم دیدارهای مسئولان با روسای اصناف خواستار شد. .

حضوری قدرتمند که خاری در چشم دشمنان شد

در متن نامه نوده فراهانی به آیت الله سید ابراهیم رئیسی آمده است: وجه تمایز دولت سیزدهم مردم با بسیاری از دولت های گذشته نزدیکی دولتمردان از جمله معظم له به مردم سراسر کشور در قالب سفرهای فشرده به استان هاست. که با وجود مشغله های فراوان در بالاترین سطح هستند، کشور کامل است و قطعاً برکات بسیاری را برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان خواهد آورد.

این نامه می افزاید: حضور مقتدرانه جناب عالی در بازار و در جمع مردم غیور و اصناف استان کردستان همراه با افتتاح پروژه های مهم ملی در این استان در شرایطی که دشمنان انقلاب و تجزیه طلبان به سر می برند. استفاده از همه ابزارها در جنگ ترکیبی با نظام، مایه افتخار امت شهیدپرور و خاری در چشم دشمنان این مرز و بوم خواهد بود.

نقش بزرگان بازار در خنثی کردن آشفتگی تعطیلی بازار

در بخشی دیگر از نامه رئیس اتاق اصناف ایران، رئیس جمهور یادآور شد: نقش و رهبری تجار و اصناف قبل از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی در همراهی روحانیت محترم امام راحل (ره) ره) و مقام معظم رهبری و حضور در حراست مقدس و بحران هایی مانند سیل و زلزله و کرونا و همچنین در عرصه مبارزه با فتنه بر همگان آشکار است.

اصناف از توجه ویژه رئیس جمهور به مشکلات بازرگانان قدردانی می کنند

نوده فراهانی خاطرنشان کرد: اغتشاش بزرگ اخیر که با وجود هجمه و تهدیدهای فراوان مبنی بر تعطیلی بازار صورت گرفت، با درایت بزرگان بازار و حمایت معنوی سازمان بسیج بازار و فعالان اقتصادی کشور و اتاق های کشور خنثی شد. تجارت

دعوت از رئیس جمهور برای حضور در بازار

وی در قسمت پایانی نامه خود تاکید کرد که ما به عنوان نمایندگان جامعه بزرگ اصناف و بازرگانان کشور در اتاق اصناف ایران و سازمان بسیج اصناف با مساعدت مسئولان دولتی و تلاش مستمر برای رفع مشکلات این جامعه ارزشمند و متدین، ضمن تکریم و پاسداشت حضور ارزشمند رئیس دولت انقلابی و مردمی در جمع کسبه و کسبه شهر سنندج، به ویژه در این برهه حساس، به رئیس جمهور پیشنهاد کرد. وی در سفرهای استانی خود و همچنین به دلیل اهمیت تجارت و بازار در پایتخت کشور، برای حضور مستمر در بین تجار و بازرگانان برای شنیدن صدای آنان و رفع مشکلات آنها برنامه ریزی کرد و تاکید کرد که آثار و برکات حضور شما در میان مردم که برگرفته از شعار واقعی قدرت مردمی است، برای جامعه و نظام خدمتگزار بیشتر نمایان خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید