اضافه شدن 20 اتوبوس مناسب سازی شده ویژه معلولان به ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه


ساعت: 20:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916192

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه اعلام کرد؛

مهدی احمدی از راه اندازی اتوبوس های مناسب سازی شده شرکت ویژه معلولان در آینده نزدیک در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی احمدی در گفتگو با شبکه خبری مرصاد با بیان اینکه اکثر خودروها مناسب سازی نیستند، اظهار داشت: موظف هستیم ناوگان حمل و نقل را به گونه ای مناسب سازی کنیم که همه مردم از جمله معلولان بتوانند بدون محدودیت از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به اقدامات بهینه سازی ناوگان خودروهای شهری گفت: تا پایان امسال 20 دستگاه اتوبوس بهینه سازی شده به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه می شود.

وی با تاکید بر لزوم اجرای کامل قانون حمایت از افراد دارای معلولیت، به اقدامات در دستور کار شهرداری برای افراد دارای معلولیت علاوه بر مناسب سازی ایستگاه اتوبوس، خرید و الحاق اتوبوس های جدید به مجموعه اتوبوسرانی اشاره کرد. ناوگان حمل و نقل عمومی از کرمانشاه امسال

احمدی با تاکید بر اینکه افراد دارای معلولیت در سطح جامعه نباید دغدغه ای برای رفت و آمد و اقامت در جامعه داشته باشند، تصریح کرد: تمامی اقدامات عملی و اجرایی برای این اتوبوس ها با شرکت خودروسازی انجام شده و اکنون در مرحله پلاک گذاری هستند. .

وی قیمت هر دستگاه خودرو را حدود 5 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ارزش این خودروها از محل اعتبارات شهرداری تامین می شود.

احمدی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های قبلی، رهبری شهرداری اجرای طرح های ویژه ای برای بهبود محیط زیست افراد دارای معلولیت در برخی از میادین و چهارراه های اصلی و مرکزی شهر را در دستور کار قرار داده است که به زودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید