اطلاعیه آموزشی مهم برای بازماندگان با رتبه معلم

اطلاعیه آموزشی مهم برای بازماندگان با رتبه معلم

اخیراً معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در خصوص رتبه بندی معلمان اطلاعیه هایی صادر کرده است. در پیام اول بر رسیدگی و بارگذاری هر چه سریعتر اوراق و مدارک امتیاز گیرندگان در سامانه رتبه بندی معلمان تاکید شد.

این اطلاعیه خطاب به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها آمده است که «طبق ماده 4 و 5 آیین نامه نظام ارزشیابی معلمان، از کلیه مشمولانی که تاکنون اقدام به ارائه و بارگذاری مدارک و مستندات خود در سامانه سنجش آموزش کشور نکرده اند، تقاضا داریم. سامانه MEDU.IR (نظام رتبه بندی معلمان) اقدامی نکرده اند، در اسرع وقت نسبت به ثبت موارد فوق جهت درج در فرآیند رتبه بندی اقدام نمایند.

همچنین بیان می کند که «عدم ثبت درخواست و درخواست به منزله انصراف از فرآیند ارزیابی و رتبه بندی است».

در اطلاعیه دیگری از این معاونت آموزشی در خصوص اجرای رتبه بندی معلمان مهر آفرین آمده است که «پس از مذاکرات بالاترین مقام وزارت با رئیس دفتر محاسبات و مکاتبات و همچنین برگزاری کارشناس و جلسات مدیریت به اطلاع می رساند که تاریخ اجرای رتبه بندی معلمان مهر آفرین از 31 شهریور 1400 می باشد.» برای کسب اطلاعات بیشتر، این معلمان تاکنون 10 ماه امتیاز اضافی مانند سایر ذی نفعان دریافت کرده اند.

در ادامه آمده است: همچنین معلمان جدید (استخدام بعد از 31 شهریور 1400) نیز مشمول نظام رتبه بندی می شوند و از این افراد دعوت می شود مقالات و مدارک خود را در سامانه رتبه بندی RTB.MEDU.IR بارگذاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید