اطلاعیه جدید برای سهام باقی مانده

اطلاعیه جدید برای سهام باقی مانده

روز جدید رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تا پایان تابستان امسال بین بازماندگان سهام توزیع می شود و در مرحله بعد کارگران فصلی و مستمری بگیران شناسایی و کسانی که سهام مانده اند سهام خود را دریافت کنند. از پایتخت.

بر اساس قانون بودجه سال 1401، بازماندگان حقوق صاحبان سهام از جمله افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی هستند که تاکنون 4 میلیون نفر از آنها شناسایی شده و قرار است سهم سهام عدالت بین این افراد تقسیم شود. افراد در مرحله اول

محمدرضا پورابراهیمی افزود: بر اساس قانون بودجه سال 1401 بازماندگان سهام جزو افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی هستند که از این تعداد تاکنون 4 میلیون نفر شناسایی شده و واجد شرایط هستند. برای دریافت سهام در مرحله اول. قسمت دوم بازماندگان شامل یک دهم تا ششم بعدی درآمد باقی مانده از دریافت سهام سرمایه است.

نماینده مردم کرمان و راور ادامه داد: با همکاری دولت مجموع دارایی های دولت در بورس 185 هزار میلیارد تومان شناسایی شده است. البته تا چند روز آینده سهام و غیرسهام دارایی های دولت توسط سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد اعلام خواهد شد.

وی افزود: طبق محاسبات انجام شده تا پایان تابستان امسال بین بازماندگان سهام توزیع می شود و در مرحله بعدی کارگران فصلی و بازنشستگان باید شناسایی شوند و کسانی که سهام دارند سهام سرمایه خود را دریافت کنند.

پورابراهیمی تاکید کرد: مدیریت و مالکیت سهام عدالت باید به مردم واگذار شود، واگذاری سهام و مدیریت نکردن آن در دست مردم قابل قبول نیست.

وی تصریح کرد: باید سازوکاری ایجاد شود تا سهامداران سهام عدالت بتوانند در مجامع شرکت ها شرکت کنند، از سوی دیگر باید مراقب بود که مردم با خرید و فروش سهام در مجامع بر این سهام تسلط نداشته باشند و جایگزین دولت نشوند. مدیریت سرمایه نباید ماهیت دولتی داشته باشد. تا پیش از این اقدامات عدالت به نام مردم و به سلیقه مسئولین بود.

دیدگاهتان را بنویسید