اطلاعیه پرداخت وام زایمان به بانک های استان زنجان / صف وام ازدواج در استان زنجان طولانی است


ساعت: 16:11
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1840024

این را دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان زنجان اعلام کرد

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان زنجان با بیان اینکه چندی پیش قانون بازپرداخت وام تولد بانک ها در استان زنجان ابلاغ شد، گفت: 1400 تسهیلات به متولدین بعد از 10 فروردین ماه تعلق نمی گیرد. فرزند سوم و برای فرزندان اول و دوم. ، سوم، چهارم و پنجم تسهیلات با شرایط ویژه دریافت خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; حسن دادگر امروز در جلسه ستاد استانی خانواده و جمعیت استان زنجان گفت: آنچه در بحث وام ازدواج کرزات الحسنه اتفاق افتاد در دو نکته مهم خلاصه می شود. به هر بانک در ابتدای سال مبلغ مشخصی برای اعطای تسهیلات اعتباری تعلق می گیرد و امکان اعطای تسهیلات خارج از سهمیه وجود ندارد. بنابراین گاهی اوقات صف وام افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه بانکی که سهمیه و نوبت کمتری دارد در سامانه درج شده است، افزود: متقاضیان می توانند برای دریافت تسهیلات و دریافت وام ازدواج این بانک را انتخاب کنند. اما این امکان وجود دارد که متقاضی انصراف از وام ازدواج در بانکی با نوبت طولانی و وارد شدن صف کوتاهتر در بانک دیگری شود.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان زنجان با بیان اینکه وام ازدواج برای زوج های زیر 25 سال 120 میلیون تومان و برای زوج های زیر 23 سال 150 میلیون تومان بوده است، گفت: برای فرزندان شهدا این رقم دو برابر می شود و می توانند. کمک بزرگی به زوج ها باشد.»

وی با اشاره به اینکه امکان بازپرداخت وام ازدواج از تاریخ 1390/01/13 به بعد وجود دارد، تصریح کرد: تا قبل از این تاریخ وام ازدواج وجود ندارد. اما در صورت عدم دریافت وام در ازدواج اول، امکان دریافت وام ازدواج برای ازدواج مجدد نیز وجود دارد.

قاضی خاطرنشان کرد: در پایان سال 1400 حدود 13 هزار و 421 فقره وام ازدواج در 14 بانک استان بازپرداخت شده است که به طور متوسط ​​ماهانه یک هزار و 118 نفر بوده که 98 میلیارد تن بوده است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت وام ازدواج در سال 1400 نسبت به سال 99 که 11 هزار و 332 فقره است، حدود 18 درصد افزایش یافته است، گفت: این درصد در سال 1400 افزایش و تعداد دو برابر شده و به عبارتی دو برابر شدن مبلغ پرداختی به دلیل دو برابر شدن مبلغ وام ازدواج می باشد.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان زنجان گفت: در کنار اینکه 13 هزار و 421 فقره وام ازدواج بازپرداخت شده است، 2 هزار و 635 فقره در نوبت دریافت وام هستند که اصلا خوب نیست. البته لازم به ذکر است که سهمیه اختصاص یافته اجازه پرداخت بیش از این مبلغ را نمی دهد.

وی بیان می کند: وام ازدواج با بازپرداخت 10 ساله با ضامن معتبر به داوطلبان پرداخت می شود. اما نکته جالب اینجاست که در این مدت 3767 نفر در نوبت گرفتن وام ازدواج هستند که باید به این موضوع توجه شود چرا که اگر این اتفاق نیفتد در پایان سال 1401 صف طولانی متقاضیان وجود خواهد داشت که همیشه دوباره وام ازدواج دریافت نمی کند. او ماند. اما باید گفت که آمار دریافت تسهیلات زناشویی و داوطلبان در صف نوید این را می دهد که خوشبختانه ازدواج در روستاها رو به رشد است.

قاضی گفت: اخطار وام فرزندان طی چند روز گذشته به بانک های استان رسیده است که تعطیلات 6 ماهه با شرایط بازپرداخت متفاوت بازپرداخت می شود.

وی گفت: برای فرزند اول 20 میلیون تومان با پرداخت 3 ساله با 6 ماه دوره تنفس، برای فرزند دوم 40 میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت 4 ساله و 6 ماه دوره بازپرداخت، برای فرزند سوم 60 میلیون تومان تسهیلات با 5- بازپرداخت سالیانه با مدت 6 ماه تنفاس، به فرزند چهارم 80 میلیون تومان با بازپرداخت 6 سال و 6 ماهه و به فرزند پنجم با 100 میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت 7 ساله و بازپرداخت 6 ماهه پرداخت می شود. عادت زنانه.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان زنجان گفت: در بانک هایی که سهمیه وجود دارد این مبالغ قابل پرداخت است و متقاضیان می توانند به سامانه مربوطه مراجعه و درخواست دریافت مزایا را ثبت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید