اطلاع رسانی، شفافیت و ارتباط با مردم وظیفه اصلی وزارت مردم است

ساعت: 14:35
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1790007

رئیس تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: دسترسی یکسان همه مردم به اطلاعات و شفافیت در این حوزه باعث می شود افرادی که ارتباط ویژه ای با نظام دارند و از آن بهره مند هستند شکست بخورند و تبعیض و بی عدالتی را از بین ببرند. “بودن.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمدرضا فلاحتی رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با حضور در روابط عمومی شورای هماهنگی تعاون کار، کار و رفاه اجتماعی استان، مسئولیت روابط عمومی را بسیار سنگین دانست. : ” کار با روابط عمومی بسیار مهم است ” و شاید برخی سازمان ها و شرکت ها در رابطه با روابط عمومی نظر داشته باشند که روابط عمومی مسئول تزیین و انجام کار خوب برای خوش تیپ شدن است ، در حالی که این نگاه از آنجا ناشی می شود که مخاطب به نظر می رسد. در مشتری از طریق چشم مشتری.Be.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه این نگاه در ادارات ما حاکم نیست زیرا مخاطبان ما مردم هستند، افزود: مردم نعمت ما هستند، این نگاه و ایمان ماست، بنابراین واقعیت ها را باید با مردم در میان گذاشت. “

فلاحتی با بیان اینکه وظیفه روابط عمومی است که به نحوی با مردم ارتباط برقرار کند، تاکید کرد: در سازمان ها روابط عمومی ها می توانند نقاط ضعف خود را نشان دهند یا بیان واقعیت و شفافیت با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و بار دوم ارتباط بسیار قوی بین مردم ایجاد می کند. مردم سازمان و نتیجه آن بازگشت اعتماد و امید مردم به این نهاد و نظام است.

این مقام استانی خاطرنشان کرد: دسترسی یکسان به اطلاعات و شفافیت برای همه افراد در این حوزه منجر به شکست افرادی می شود که ارتباط ویژه ای با دستگاه دارند و پیش از آن منافعی پیدا می کنند و همچنین تبعیض و بی عدالتی از سوی این اداره کل را در پی خواهد داشت. از لباست

وی با بیان نقش روابط عمومی ها در راستای شفافیت گفت: روابط عمومی ها با برقراری ارتباط با بخش های مختلف سازمان، اطلاعات خود را در دیواری شیشه ای و شفاف قرار می دهند و دسترسی مردم به اطلاعات منجر به نظارت بر هماهنگی آنها بر سازمان می شود. .»

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با تاکید بر اینکه نظارت هماهنگی در جایی شکل می گیرد که ارتباط خوبی با مردم داشته باشیم، گفت: با توجه به اینکه روابط عمومی حلقه ارتباطی بین مردم و نظام است، می توانند سازوکارهایی را تعیین کنند. تقویت این هماهنگی از سوی مردم، زیرا این نظارت باعث اعتماد مردم به نظام می شود و از بسیاری از تخلفاتی که در صورت عدم شفافیت رخ می دهد جلوگیری می کند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه وزارت مردم شعار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، گفت: به مدیران دستگاه ها تذکر داده و تصمیمات مناسبی را برای اجرای سیاست های وزارت مردم به آنها بدهید.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با توجه به مردمی بودن این وزارتخانه خواستار حضور برخی از واحدها در بین مردم و رفع مشکلات آنها در محل شد و افزود: در این راستا برنامه ریزی اساسی و همه روابط عمومی ها باید تعامل داشته باشند، ادارات وزارتخانه در این زمینه بسیار مهم هستند، با چه مکانیزمی اخبار و اطلاعات مردم را منتشر می کنیم؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید