اطمینان عجیب پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس برای قهرمان لیگ

اطمینان عجیب پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس برای قهرمان لیگ

سپهر حیدری درباره شکست دو بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: ممکن است یک بازیکن بیشتر از بقیه مقصر باشد اما نباید به او فشار آورد، وقتی حریف می خواهد مهارت خود را در یک بازی نشان دهد. بازی جایی برای خطا ندارید وقتی اشتباه در دقیقه 6 رخ می دهد دروازه بان ها و بازیکنان زیر ولتاژ قرار می گیرند.

وی افزود: در جریان بازی تنها یک بار در نیمه اول و یک بار در دقیقه 45 به دروازه پرسپولیس رسیدند و یک گل به ثمر رساندند. پرسپولیس در گل دوم هم گل بدی به ثمر رساند. مهدی ترابی تعادل خود را از دست داد و سپس با پاس بازیکن حریف دروازه پرسپولیس را باز کرد. خیلی ها در این مرحله اشتباه کرده اند و نباید یک بازیکن را مقصر بدانیم. وقتی تیم گل می زند همه مقصر هستند. با این حال پرسپولیس چند موقعیت خوب داشت اما گلی به دست نیاورد. حیف که پرسپولیس در زمان بدی شکست خورد و شکست خورد. تا پایان لیگ پرسپولیس نباید ببازد.

وی همچنین گفت: خوشبختانه پرسپولیس یک دیدار مقابل استقلال دارد و می تواند با اختلاف 6 امتیاز سه امتیاز را جبران کند. از طرفی مطمئنم استقلال در دیدارهای بعدی باز هم امتیاز از دست می دهد و فرصتی برای پرسپولیس برای صعود به بالای جدول فراهم می شود. پرسپولیس اگر می خواهد جام را بگیرد باید خودش باشد و امتیاز بیشتری از دست ندهد.

حیدری درباره معرفی مهاجم جدید پرسپولیس تامیروف نیز گفت: او بازیکن باهوشی است که به خوبی می داند کی و کجاست. باید به این بازیکن زمان بدهند تا شرایط خوبش را نشان دهد. او بازیکنی با کیفیت است. اینکه او خوب شوت می کند نشان می دهد که بازیکن باهوشی است.

وی افزود: وقتی صحبت از دفاع تیمی می شود همه به دو مدافع میانی نگاه می کنند اما وقتی چند بازیکن تیم را ترک می کنند ساختار دفاعی تیم به هم می ریزد. باید بپذیریم که جدایی چند بازیکن روی دفاع تیمی پرسپولیس تاثیر گذاشت و این تیم از این هماهنگی خارج شد.

وی در پایان گفت: با تمام این شرایط و 6 امتیازی بودن پرسپولیس در صدر جدول، باز هم در قهرمانی پرسپولیس شک ندارم و مطمئنم این تیم دوباره قهرمان خواهد شد. “

دیدگاهتان را بنویسید