اظهارات جالب پیشکسوت استقلال درباره جدایی سیاوش یزدانی

اظهارات جالب پیشکسوت استقلال درباره جدایی سیاوش یزدانی

علی موسوی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی پایتخت مقابل فجرسپاسی در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: از بردهای استقلال خرسندیم. این هواداران در حال حاضر نیازی به بازی های زیبا و فوتبال تاکتیکی ندارند و فقط به برد نیاز دارند. امیدوارم این نقطه شروعی برای نمایش فوتبال زیباتر باشد. من به عنوان یک هوادار دوست دارم استقلال قهرمان شود. این تیم به قهرمانی نیاز دارد و امیدوارم این روند به قهرمانی آبی ها منجر شود.
وی درباره عملکرد فنی تیم استقلال گفت: مسابقات چند تیم را تماشا کردم. استقلال بهتر از سایر تیم ها بازی می کند و عملکرد خوبی دارد. ما برای تکمیل مشکلاتی داریم و باید شرایط بیشتری ایجاد شود. همه انتظار دارند استقلال با گل های بیشتری حریف خود را شکست دهد و این اتفاق در صورتی رخ می دهد که مهاجمان بتوانند از موقعیت های خود استفاده کنند.

موسوی در واکنش به اینکه استقلال نیاز به بازیساز دارد، خاطرنشان کرد: اگر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بود شاید به این بازیکنان نیاز داشت. در لیگ برتر فوتبال ایران در غیاب چنین بازیکنانی می توان به این نتیجه رسید که این تیم می تواند در مسابقات خود پیروز شود. حالا استقلال هیچ کمکی نمی خواهد و می تواند به کارش ادامه دهد.

وی با اشاره به حواشی موجود در جذب محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی و عدم تاثیرگذاری این دو بازیکن در برنامه های استقلال خاطرنشان کرد: سیاوش یزدانی به دلیل حذف نتوانست در بازی مقابل ذوب آهن به میدان برود و در بازی مقابل فجرسپاسی و این تیم حضور نداشت. غیبت یزدانی شاید استقلالی ها برنامه ای برای پرکردن جای خالی یزدانی داشته باشند. یزدانی در خط دفاع خیلی مسلط بود اما با اتفاقی که افتاد تیم باید دور هم جمع شود و هماهنگ شود. استقلال در حال حاضر بازیکنان خوبی دارد. اگر سوار نشده باشد، یک چشم می تواند آن را جایگزین کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اختلافات فرهاد مجیدی و وریا گفوری خاطرنشان کرد: نظم و انضباط باید حرف اول را در هر تیمی بزند. فرهاد مجیدی می داند که تیم در مسیر قهرمانی قرار دارد و مشکلات این دو باید به هر نحوی حل شود چرا که در غیر این صورت متأسفانه در پایان فصل این اختلاف در دل استقلالی ها باقی می ماند.

موسوی در پایان و در پاسخ به این سوال که آبی های پایتخت می توانند در پایان فصل قهرمان لیگ برتر شوند؟ وی خاطرنشان کرد: استقلال در این فصل بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد. این تیم از سال گذشته مشکلی نداشته و تا اینجای کار پیشرفت خوبی داشته و نباید از دست داد و باید با تمام توان برای حفظ صدر جدول تمرکز کند.

دیدگاهتان را بنویسید