اظهارات جنجالی سرمربی غنا درباره رونالدو

پرتغال امشب در دیداری هیجان انگیز در اولین دیدار خود در گروه H جام جهانی قطر موفق شد با نتیجه 3 بر 2 غنا را شکست دهد. یکی از عوامل این پیروزی، پنالتی به نفع پرتغال بود که کریستیانو رونالدو در محوطه جریمه غنا برای زدن گل اول بازی به زمین رفت.

اتو آدو، سرمربی غنا در پایان بازی از تصمیم داور آمریکایی برای اعلام آن پنالتی و تصمیمات دیگر او به شدت انتقاد کرد و گفت داور سه امتیاز را از تیمش گرفت.

سرمربی تیم ملی غنا در پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:

پنالتی که داور به سود پرتغال اعلام کرد، بازی را تغییر داد

تصمیم داور برای اعلام پنالتی بسیار اشتباه بود. بازیکن ما توپ را زد نه بازیکن حریف. نمی دانم چرا از VAR برای بررسی صحنه استفاده نشده است. مهم نیست که من چه فکر می کنم، به نظر نمی رسد توضیحی باشد. امروز داور سوت را به نفع ما نزند.

آیا داور به خاطر بازیکنی که خطا شد رونالدو پنالتی اعلام کرد؟

باید از داور بپرسید. من نمی توانم این را ثابت کنم. بازیکن ما برای ضربه زدن به توپ حرکت کرد و سپس با بازیکن حریف تماس گرفت. نمی دانم چرا VAR به این صحنه توجه نکرده است. اگر ویدیو را به صورت آهسته تماشا کنید، خواهید دید که ما فقط توپ را زدیم. در واقع حتی بازیکن ما هم خطا شد.

دلیل ناکامی غنا؟

داور از داور چهارم و ناظر فیفا پرسیدم که آیا می توانم خیلی آرام و مودبانه با داور صحبت کنم؟ اما گفتند قاضی در جلسه بوده و امکان ندارد. فکر می کنم آنها قضاوت را بعد از بازی تجزیه و تحلیل می کنند، اما باید وقت داشته باشند تا به حرف یکی از مربیان گوش کنند.

رونالدو در این دیدار گلزنی کرد

اگر کسی گل زده است باید به یکدیگر تبریک بگوید. اما این گل در واقع هدیه داور بود.

دیدگاهتان را بنویسید