اظهارات عجیب درباره احتمال محرومیت یحیی گل محمدی بعد از دربی

اظهارات عجیب درباره احتمال محرومیت یحیی گل محمدی بعد از دربی

جمشید شاه محمدی مهاجم سابق تیم ملی و پرسپولیس با اشاره به خبر محرومیت یحیی گل محمدی به خبرورزشی گفت: این روزها اخبار و شایعات زیادی مبنی بر محرومیت شدید یحیی گل محمدی در رسانه ها شنیده می شود.

وی ادامه داد: یحیی گل محمدی به دلیل اینکه تیمش 10 گل زد و سید مهدی سیدعلی با مصدومیت سعید حقی نتوانست با تعویض های پرسپولیس کنار بیاید به داور اعتراض کرد. سیدجلال حسینی در کنار زمین بود اما تا زمانی که تیم 10 نفره به گل رسید اجازه تعویض پیدا نکرد.

شاه محمدی افزود: در فوتبال اروپا نیز دیده اید که چگونه الکس فرگوسن و ژوزه مورینیو یا در نسل جدید دیگو سیمئونه به قضاوت های اشتباه داوری در گذشته اعتراض می کنند. بنابراین تجلیل از کار یحیی گل محمدی در این شرایط حساس و حساس دربی کار درستی نیست. فرهاد مجیدی حدود یک ماه پیش با گل گهر سیرجان احساس حضور در زمین کرد و کارهایی انجام داد که منجر به اخراج او شد. اگر پایه و اساس یحیی گل محمدی از بین برود، سرمربی استقلال هم باید محروم شود اما باز هم تاکید می کنم که این اتفاقات در فوتبال به خصوص در مسابقات حساس و مهم عادی است.

وی با اشاره به اتفاقاتی که برای کریم انصاری فرد افتاده است، گفت: متاسفانه اخبار خنده دار به گوش ما می رسد. اما اردوی تیم ملی محل تولدی است که با یک شوخی یا یک جسم سخت داخل کیک تولد می تواند چشم ملی پوشان را کور کند! این وسیله چند سالی است که در باشگاه ها مد شده و بهتر است آن را مونتاژ کنید. جشن تولد باید در محیط خانوادگی برگزار شود نه در اردوی تیم ملی و باشگاهی! خوب پیش رفت، اما می توانست عواقب جدی تری داشته باشد.

شاه محمدی در پایان در خصوص ماندن یا جدایی دراگان اسکوچیچ گفت: چه نیازی به بیان آنچه در بازی با کره جنوبی فاش شد؟ بالاخره دوستان در فدراسیون فوتبال خودشان می برند، می دوزند و تصمیم می گیرند. پس دیدگاه من و امثال من مهم نیست!

دیدگاهتان را بنویسید