اظهارات عجیب ستاره خارجی پرسپولیس

اظهارات عجیب ستاره خارجی پرسپولیس

پرسپولیس در خانه مقابل گهر سیرجان به تساوی رسید. این در حالی بود که یحیی گل محمدی نسبت به دیدارهای گذشته تغییراتی در ترکیب اصلی خود داشت که یکی از آنها بازگشت بوژیدار رادوشویچ بود.

در همین راستا از گفت وگوی دقایقی با بوژیدار رادوسویچ ابایی نداشتیم. گفتگوی رادو را بخوانید:

بعد از بازی با گل گهر سیرجان گفتی تساوی در ورزشگاه آزادی خوب نیست. میشه بیشتر توضیح بدی

در این دیدار حقوق تیم ما برابر نبود. ما سیستم و مردم را تغییر دادیم و ابتکار عمل را در دست گرفتیم اما تیم حریف خیلی خوب دفاع کرد. منظورم این بود که باید در مجموع برنده می شدیم، اما متوجه شدید که پرسپولیس، پرتماشاگرترین تیم ایران و حتی آسیا، باید بدون تماشاگر بازی کند.

آیا این شرایط برای همه تیم هاست؟

کدام تیم بیشتر از پرسپولیس تماشاگر دارد؟ متأسفانه دو سال است که تماشاگران را در ورزشگاه ندیده ایم و پرسپولیسی ها با تشویق های خود می توانند کمک زیادی کنند. البته از حمایت آنها حتی در فضای مجازی هم تشکر و حمایت می کنیم.

برخی از هواداران پرسپولیس نگران هستند و حتی رسانه ها معتقدند این تیم وارد بحران و نتایج ضعیف شده است؟

هواداران در هر شرایطی از پرسپولیس حمایت می کنند و الان آن را می بینم. پرسپولیس بحرانی نیست و تنها 3 امتیاز با بالای جدول فاصله دارد. اگر منظور شما را درست متوجه شده باشم، باید بگویم که بحران به این معناست که وضعیت فعلی بارسلونا که یکی دو سال از عمرش می گذرد، حتی در اسپانیا هم جواب نمی دهد!

به هواداران پرسپولیس چه می توان گفت؟

خیلی زود به شرایط خوب باز می گردیم و به بالای جدول برمی گردیم. ما قهرمان 5 سال اخیر ایران هستیم و این کار هیچ تیمی حتی در دنیا نیست. در این فصل تعدادی از ما رفتند و بازیکنان جدیدی جذب کردیم و به زمان نیاز داریم و مطمئن باشید در این فصل هم قهرمان می شویم. پرسپولیس تیم بحرانی نیست و از همه هواداران پرسپولیس می خواهم مثل همیشه فقط حمایت کنند و نگران نباشند.

بعد از مدت ها برگشتی و بازی کردی. سخت نبود؟

نه، من یک بازیکن حرفه ای هستم و یاد گرفته ام خوب تمرین کنم و منتظر دستور مربی باشم. باید طوری تمرین کنم که هر بار که به زمین می روم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و امیدوارم توانسته باشم به تیم کمک کنم.

تعطیلی لیگ به دلیل مسابقات تیم ملی به نفع تیم شماست یا به ضرر شما؟

در این زمینه نمی توانم خیلی دقیق صحبت کنم و مربیان باید نظر بدهند اما تلاش می کنیم با آمادگی خوبی در این مدت برای بازی بعدی با مس رفسنجان آماده شویم. ما قهرمان ایران هستیم و خدای نکرده در بازی های بعدی نشان می دهیم که پرسپولیس همچنان بهترین است.

دیدگاهتان را بنویسید