اظهارات عجیب سرمربی استقلال روز جدید

اظهارات عجیب یک مربی استقلالی

رسول خطیبی درباره عملکرد چشمگیر آلومینیوم اراک در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: تا اینجای کار با تلاش بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه به هدف خود در نیم فصل رسیدیم، کار در نیم فصل دوم. بسیار سخت است و تیم های بالای جدول به خوبی تقویت شده اند.

می خواهیم در جام حذفی کارهای بزرگی انجام دهیم و فینالیست شویم

وی گفت: هدف ما کسب سهمیه آسیا یا قهرمانی نیست. البته جام حذفی را برنامه ریزی کرده بودیم و دو بازی سخت را پشت سر داریم. در این جام می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و هدفمان رسیدن به فینال است. با تلاش مدیران باشگاه دوست داریم یکی دو بازیکن جذب کنیم تا در صدر جدول رده بندی لیگ برتر باقی بمانیم اما هدفمان کسب رتبه تک رقمی است.

برخی از ویژگی های ساختاری آلومینیوم، مانند استادیوم و آکادمی باشگاه، هنوز کار می کنند

سرمربی آلومینیوم اراک در خصوص مشکلات ساختاری باشگاه گفت: تیم های جدیدی که وارد لیگ برتر می شوند باید شرایط حرفه ای را فراهم کنند و تیمی که به دنبال ادامه لیگ قهرمانان است باید این شرایط را داشته باشد. باشگاه در تلاش است تا مشکلات را حل کند و برخی از مشکلات را برطرف کند، اما سایر مشکلات ساختاری مانند ورزشگاه و آکادمی باشگاه همچنان ادامه دارد. امیدوارم با هدفی که باشگاه برای ایجاد زیرساخت ها در نظر گرفته است، آلومینیوم برای حضور در لیگ قهرمانان مشکلی نداشته باشد.

باشگاه های صنعتی بسیار خوب خرج می کنند، اما آلومینیوم بودجه بسیار محدودی دارد

حتیبی با بیان اینکه آلومینیوم به دلیل صنعتی بودن به عنوان یک باشگاه متمول شناخته می شود به تسنیم گفت: تیم های صنعتی بسیار خوب هزینه می کنند و بودجه بسیار بالایی دارند. فکر می کنم بودجه این باشگاه ها سه چهار برابر بیشتر از بودجه آلومینیوم است. ما با بودجه محدودی که در اختیار داریم خیلی خوب عمل کرده ایم و می توانم بگویم که ارزیابی مثبتی دریافت کرده ایم. آلومینیوم با بودجه بسیار محدود و کمتر از سایر تیم ها از برخی باشگاه های صنعتی که هزینه های زیادی را صرف کرده اند بالاتر است.

هیچ باشگاهی نمی‌خواهد در نیمه اول بازیکن خوب را به تیم دیگری بدهد

وی با اشاره به اینکه باشگاه آلومینیوم به جز مهرداد بایرامی هنوز بازیکنی را به خدمت نگرفته و نتوانسته کادر فنی مانند میلاد کمندانی و بابک مرادی را جذب کند، خاطرنشان کرد: دو بار نام باشگاه را اعلام کرده ایم. هیچ باشگاهی نمی خواهد در نیم فصل یک بازیکن خوب به تیم دیگری بدهد اما مدیران باشگاه با بازیکنانی که کادر فنی به دنبال آنها هستند صحبت می کنند و امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنند. اگر این اتفاق نیفتد، با همین بازیکنان پیش می رویم و خدای نکرده موفق می شویم.

نوبل به هیچ وجه از آلومینیوم جدا نمی شود

سرمربی آلومینیوم اراک درباره وضعیت اسماعیل شریفات، خروج بازیکنان از آلومینیوم و اینکه میثم آقایی گفته خطیبی مانع پرداخت مطالباتش شده است، گفت: شریفات به هیچ وجه از آلومینیوم جدا نمی شود. ما فهرستی از بازیکنانی که می‌خواهیم بخریم و فهرستی از بازیکنان فعلی تیم که می‌توانند در تیم‌های دیگر عملکرد بهتری داشته باشند، به باشگاه داده‌ایم. بقیه به باشگاه بستگی دارد و مدیران باید برای این افراد تصمیم بگیرند.

صعود بی دردسر داشتیم اما کارمان تازه شروع شده است

حتیبی در خصوص صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2022 در فاصله سه دیدار تا پایان مرحله مقدماتی گفت: به مردم، اعضای تیم و فدراسیون فوتبال برای ارتقای تیم ملی تبریک می گویم. رسانه ها هم حمایت خیلی خوبی از تیم ملی داشتند. خدا را شکر که صعود سختی به جام جهانی داشتیم و این به اما بستگی دارد و اگر نه. خیالمان راحت است که دو بازی دیگر در پیش داریم و صعودمان به جام جهانی قطعی است اما هنوز کارمان تمام نشده و تازه شروع کرده ایم.

تیم ملی باید مقابل بازیکنان بزرگ بازی کند

وی درباره شرایط لازم برای صعود تیم ملی به مرحله گروهی جام جهانی تصریح کرد: بازیکنان بسیار خوبی از جمله 17 لژیونر در تیم ملی داریم و اگر بخواهیم به مرحله حذفی جام جهانی صعود کنیم آنها باید با بازیکنان و تیم های بزرگی مانند برزیل و اسپانیا روبرو شود. “و آلمان یک بازی دوستانه دارد. در این شرایط سطح بازیکنان ما بالا می رود و آنها در جام جهانی راحت تر بازی می کنند. با این بازیکنان می توانیم از گروه خود خارج شویم و برنامه ریزی مناسب مهمترین چیز خواهد بود که به ما کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید