اظهارات عجیب علیرضا نیکبخت وحیدی درباره رامین رضایان

اظهارات عجیب علیرضا نیکبخت وحیدی درباره رامین رضایان

علیرضا نیکبخت واحدی درباره شرایط این روزهای استقلال گفت: استقلال شرایط خوبی دارد و این روزها به دور از حاشیه ها و تمرکز بر مسائل فنی نتایج خوبی کسب کرده است و با ادامه این روند ممکن است پس از چندین سال دوری از قهرمانی به این عنوان دست پیدا کند. در لیگ برتر دیدارهای حساسی در راه است و نتایج چند دیدار مهم بعدی بسیار تعیین کننده خواهد بود، اما معتقدم با انسجامی که در تیم وجود دارد و همدلی کادرفنی و بازیکنان، نتایج خوبی به دست می آید و در صدر جدول قرار می گیرد. از دست نخواهد رفت.

وی در خصوص جدایی دو مدافع استقلال گفت: این موضوع هم روی وضعیت دو بازیکن تاثیر می گذارد و هم استقلالی که در مسائل تاکتیکی به انسجام خوبی دست پیدا کرده مردد خواهد بود. سیاوس یزدانی ستونی در قلب خط دفاع استقلال بود و بازیکن تعویضی است. مدافعان گل سرسبد لیگ هستند. من این مدافع برزیلی جدید که به تازگی اضافه شده را نمی شناسم اما با توجه به اینکه کادرفنی نشان داده از طریق یادگیری خرید می کند قطعا می تواند بازیکن مفیدی باشد و همچنین رزومه خوبی دارد و امیدوارم بتواند کمک کند.

این پیشکسوت فوتبال درباره دیدار امروز استقلال مقابل گهر گهر توضیح داد: این بازی بسیار حساس است و به یک معنا می توان گفت برای هر دو تیم حکم ابد و اعدام در نظر گرفته شده است. از یک طرف آقای قلعه نویی و چند بازیکن سابق استقلال در گل گهر حضور دارند که حساسیت بازی را بیشتر می کند. سرخابی های سابق معمولاً در مورد تیم قبلی خود بسیار با انگیزه هستند و این کار را دشوار می کند. گل گهر یکی از بهترین تیم های لیگ است و آخرین نتایج او نشان داد که این تیم چقدر قابل احترام است. بعد از کسر تخفیفاتشان، بازگشت معنوی برایشان سخت بود، اما این اتفاق افتاد. من خودم تجربه امتیاز گرفتن از تیم را در طول بازی دارم و حتی کسر یک امتیاز هم روحیه تیم را خراب می کند چه برسد به 7 امتیاز. به هر حال امیدوارم مردم شاهد یک بازی زیبا و جوانمردانه باشند و امیدوارم استقلال به نتیجه خوبی برسد و نتیجه این دو دیدار قبل از دربی روی وضعیت روحی تیم در دربی نیز تاثیرگذار باشد.

نیک باخت با انتقاد از این ژست گفت: به نظر من این ژست بازیکن بسیار خوبی است و احمد مومن زاده در زمان ما این تصمیم را دارد که هر کاری در زمین انجام دهد اما چون گل نزده است همه فکر می کنند که او در حالی که جنگنده بود بد بازی می کند. او می دوید، مشغول دفاع از حریف بود، اشتباه می کرد، فضاسازی می کرد، پاس می داد و کاری را که به دردش می خورد در زمین انجام می داد و همچنین بازیکن خوب و مفیدی است، اما تحت فشار است چون دارد. چند هفته است که گل نزده، استرس او را بیشتر می کند و امیدوارم زودتر گل بزند تا بتواند با آرامش بیشتری بازی کند.

این پیشکسوت فوتبال درباره وضعیت پرسپولیس بعد از اضافه شدن رضایان توضیح داد: اگر پرسپولیس نتیجه خوبی می گیرد و ادعا می کند به خاطر انسجام تیمی و حفظ ستاره هاست و از زمانی که رامین رضایان آمده بازیکنی را که قبلا می شناختم ندیده ام. و کار خاصی نکرده و ستاره این روزهای پرسپولیس بازیکنانی مثل وحید امیری هستند که واقعا عالی بازی می کنند و مثل الماس در این تیم می درخشند.

وی در خصوص آخرین تغییرات فدراسیون فوتبال گفت: من حرفی برای گفتن ندارم و فقط می گویم این فاجعه ای بود که در فدراسیون فوتبال ما رخ داد و همه این تخلفات در این مدت کوتاه واقعا مشکوک است و همه آنها هستند. لو دادن همدیگر “الان باید برای جام جهانی آماده باشیم اما درگیر تغییرات فدراسیون فوتبال هستیم و این قطعا به فوتبال ما ضربه می زند. خدا را شکر مدیر فوتبال و نجاری مثل آقای ماجدی روی کار آمد که درد فوتبال را درک می کند و می داند چگونه آن را درمان کند و اگر در راس آن بماند می تواند موفق شود.

دیدگاهتان را بنویسید