اظهارات عجیب منصور رشیدی درباره ژست و یام

اظهارات عجیب منصور رشیدی درباره ژست و یام

صحبت های فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دربی 97 باعث رنجش بسیاری از پیشکسوتان استقلال شد. منصور رشیدی در گفت و گو با خبرورزشی درباره نشست خبری دربی و صحبت های فرهاد مجیدی و همچنین گلزنی ضعیف در این تیم اظهاراتی را بیان کرد.

شنیدی فرهاد مجیدی که گفت: «اگر فرگوسن ناراحت نشود و بگوید من جلوتر می روم، قاضی پنالتی ما را اجرا نمی کند»؟

برایم مهم نیست که پنالتی بود یا نه، اما اگر امثال من درباره دیدارهای استقلال صحبت کنند، حیف است. شاید فرهاد مجیدی دوست داشت این خطای پنالتی اجازه کسب سه امتیاز بازی را بدهد اما باید به مجیدی می گفتند که کارش را بکند و به جای ایجاد اختلاف در استقلال، پنج تساوی متوالی را در نظر بگیرد. برو با نکات خارجی مشکلت رو حل کن.

آیا می دانید استقلال با قبض ۲۸ هزار تنی ۲۲ میلیارد تن برای دو مهاجم خارجی خود هزینه کرد؟

حالا که او 30 دلار را رد کرده است. واقعا اینو میگی! حیرت انگیز! با این تعداد می توانیم چند بازیکن جوان و آینده دار برای استقلال بگیریم. چند نفر از علیرضا رضایی را می توان به استقلال آورد. یک بازیکن لیگ برتری چقدر می‌پردازد؟ 22 میلیارد تن به این دو بازیکن داده شده که اصلاً با لیگ برتر ایران برابری نمی کنند. اما بازیکنان لیگ برتری چه حرفی می زنند!

ما در مورد دو تا چهار میلیارد تن صحبت می کنیم. البته ما هم در استقلال و پرسپولیس 9، 10 تا 13 میلیارد بازیکن داریم، نمی دانستید؟

چه اتفاقی می افتد حقوق مردم عادی و طبقه کارگر چقدر است که یک فوتبالیست باید این همه پول بگیرد؟ مستمری خودم امسال زیر 20 درصد افزایش یافته است. جدید با این تورم 200 درصدی که مردم را گرسنه کرد. این پول مفت رو از کجا میارن بازیکنی که مثلا لیگ انگلیس بازی کرده ولی وقتی بلند میشه سرش رو میذاره زیر توپ! البته اگر تاثیری بر فرهاد مجیدی نداشته باشد.

استقلال خارجی ها را به طور کلی چگونه ارزیابی می کنید؟

این دو هیچ کاری نکردند جز یامگا که در بازی اول دو گل به ثمر رساند. من شخصاً امیدوار بودم این خارجی ها مانند دیابت باشند. مثل تیام باشید که وقتی آمدند خط حمله استقلال را راه انداختند. استقلال واقعا 22 میلیاردش را دور ریخت، پولش را هدر داد و هدر داد. برای رضای خدا با 22 میلیارد تومان می توان در 10 استان محروم کشور 500 کانتینر خرید تا حداقل زیر سقف بچه هایی باشند که روی سنگ ها می نشینند و درس می خوانند و زیر آفتاب و باران نمی افتند.

نگران اظهار نظرتان نیستید که سرمربی استقلال ناراحت شود؟

بگذار فرهاد مجیدی ما را پاتریوت فرگوسن خطاب کند. بله، از سال 1343 در تیم استقلال بازی کردم، تمرین کردم و طرفدار آن بودم. من قطعا تیمم را خیلی می خواهم. مشکلی نیست حالا باشگاه باید اعلام کند که هیچ پیشکسوتی حق ندارد درباره استقلال صحبت کند چون فرهاد مجیدی ناراحت است.

اما باشگاه چنین مجوزی ندارد و شاید فقط به عواملش بگوید صحبت نکنند؟

نه! وقتی سرمربی استقلال با کنایه صحبت می کند و فرگوسن را وطن پرست خطاب می کند یعنی هیچکس نباید حرف بزند. چنین چیزی شبیه دموکراسی نیست. دموکراسی واقعی یعنی ما کلمه را داریم. اگر استقلال 5 بازی می کند ما باید مقصر باشیم. ضمناً در این مدت همه پیشکسوتان از تیم حمایت می کنند. فرگوسن باید سکوت کند، آیا مجیدی تیم را قهرمان می کند؟

دیدگاهتان را بنویسید