اظهارنظر عجیب درباره بازیکن اخراجی استقلال

اظهارنظر عجیب درباره بازیکن اخراجی استقلال

سیاوش یزدانی که در مدت حضورش در استقلال ذخیره ای برای این تیم نداشت، اگر قصد دارد از تصمیم باشگاه استقلال به کمیته تعیین وضعیت شکایت کند، این خطر این باشگاه را تهدید می کند که در صورت عدم ارائه یک پیشنهاد از سوی باشگاه استقلال. دلیل قانع کننده ای برای تصمیم اوست و اگر درست نباشد از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد.

ذکر برخی حاشیه های این بازیکن در دوره گذشته به ویژه در زمان سرمربیگری محمود فخری که از زوایای مختلف، از زاویه ای جدید و به نقل از یکی از دستیاران وقت فخری مورد بررسی قرار گرفت، خالی از لطف نیست.

سپس یزدانی طلاویها در مصاحبه ای که امسال قبل از بازگشت به استقلال از ملاوان انجام داد، درباره اتفاقات دوران حضورش در استقلال زیر نظر محمود فهری گفت: یکی از تلخ ترین اتفاقات زندگی من این بود که شاگرد فهری شدم حالا که شدم. فکرش را بکن، من واقعاً متأسفم که شاگرد او شدم، زیرا او مرا بسیار آزار داد. بعد از اینکه از اصفهان برگشتم مرا اخراج کرد. به جای اینکه مربی بازیکنش را نگه دارد و بگوید چرا به او پول ندادی و او به خاطر ما مصدوم است، به من پشت کرد و من را از تمرین بیرون انداخت. گفتم دیگر برای شما بازی نمی کنم و مربی که از بازیکنش حمایت نمی کند هم برای او بازی نمی کند. خوشحالم که برای او بازی نکردم و به خودم افتخار می کنم و هرگز نمی پذیرم شاگرد او باشم.

در همین رابطه محمود فخری یکی از مربیان و دستیاران سابق استقلال در دوران سرمربیگری این تیم روایت جدیدی از این ماجرا را ارائه کرد و گفت: به او می گفتیم: سیوش از خودت بگذر. بدون اینکه اگر رفتار خاصی ادامه پیدا کند، مهم نیست چقدر خوب عمل می کنی. “بله، در آینده آسیب می بینید و دود در چشمان شما می رود، اما او ما را سلطان صدا کرد! هر چقدر پول بگیرم بازی می کنم! دیگر چه بگوییم به یک جوان بیست و هفت و هشت ساله؟

وی افزود: قطعا مشاوران خوبی نداشت که این مسیر را طی کرد در حالی که اطرافیان باشگاه استقلال هنوز محمود فکری را از نظر اخلاقی نمی شناسند اما اگر از نزدیک با او کار کنید می بینید. چه اتفاقی افتاد با اینکه افتاد او جذابیت دارد و به مرور زمان همه می فهمند که او اصولی دارد و آماده رویارویی با هر موقعیتی است اما به اصول خود وفادار بماند. او همیشه اخلاق یک برنده را دارد اما هیچکس این چیزها را نمی بیند و متاسفانه فقط موارد در زمان خودش دیده و قضاوت می شود و یک فکر را همانطور که نیست قضاوت می کنند و حالا با گذشت زمان اصالت رئیس سابق. سرمربی استقلال ثابت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید