اظهار نظر جالب یک زن در مورد تعرض به شوهر فوتبالیستش

هیبا ابوک، بازیگری که قبل از اتهام تجاوز، شریک زندگی اشرف حکیمی بود، برای اولین بار از احساسات شخصی خود پس از این اتفاقات صحبت کرد. این بازیگر تونسی لبنانی متولد مادرید در گفتگو با روزنامه ال پایس از شرایطی که در این مقطع پرتلاطم زندگی خود دارد توضیح می دهد. مادر فرزندان اشرف حکیمی اعتراف کرد که پس از یک ماه سکوت باید درباره احساسات خود صحبت کند.

او ابتدا توضیح داد که قبل از این اتهامات تصمیم به جدایی از شریک زندگی خود گرفته است. ابوک به ال پایس گفت: این تصمیم خیلی قبل از این اتفاقاتی که من را در رسانه ها و روزنامه نگاران درگیر کرد گرفته شد و من کوچکترین اطلاعاتی در مورد آن ندارم.

علاوه بر این، هیبه ابوک کتمان نکرد که شنیدن این اتهامات برای او اصلا قابل هضم نیست. او افزود: «پس از اینکه تصمیم به جدایی و پایان دادن به رابطه‌ام گرفتم در حالی که منتظر مراحل طلاق بودم، چه کسی فکر می‌کرد که علاوه بر مقابله با درد عادی ناشی از جدایی و پذیرفتن غم و اندوه و از دست دادن یک رابطه پایان یابد. من جانم را به او داده بودم، باید با چنین حقارتی روبرو شوم.»

برداشت او از اتهامات اشرف حکیمی

هیبا ابوک مستقیماً به اتهامات سوء استفاده جنسی علیه همسر سابقش اشاره نکرد و تنها به اعتماد او به روند قضایی اشاره کرد. در هر صورت این هنرمند تاکید کرد که در طول زندگی خود همیشه در کنار قربانیان چنین مواردی خواهد بود.

شریک زندگی اشرف حکیمی در پایان گفت و گو گفت که برای دور شدن از این حوادث و شروع زندگی جدید هر کاری که لازم باشد انجام خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید