اعتبار بزرگترین مشکل چهارخطه شهرکرد – شلمزار / اتمام پروژه در یک سال


ساعت: 09:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809148

این را مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: مشکل اصلی ما در پروژه شهرکرد – شلمزار تامین اعتبار است و در صورت تحقق بودجه مورد نیاز 250 میلیارد تنی، تکمیل و بهره برداری از پروژه را در آینده لحاظ خواهیم کرد. سال.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسینعلی مقسودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ وی گفت: جلسه ای در استان کیار برای بررسی نحوه تکمیل مسیر دوم در محور شهرکرد – شلمزار برگزار شد.


وی با بیان اینکه در این جلسه تصمیمات خوبی گرفته شد، افزود: مشکل اصلی ما در این پروژه بحث تامین اعتبار است و اگر بخواهیم با این وام های دولتی که در بودجه سنواتی است، این پروژه را به بهره برداری برسانیم، قطعا شما به بهره برداری خواهید رسید. وقت بگذار.”


مقسودی گفت: جمع بندی کلی استان این است که می توانیم از منابع بانکی استفاده کنیم بنابراین مذاکرات با یک بانک در حال انجام است و در مراحل پایانی هستیم.


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای این پروژه به حدود 250 میلیارد تن فولاد نیاز داریم و همه مسئولان استانی و شهرستانی، نمایندگان مجلس پای کار آمده اند.


وی با اشاره به اهمیت آزادسازی اراضی، همکاری بیش از پیش مردم با کمک فرماندار و بخشدار، استقرار پلیس راه در مسیری که شاهد تصادفات بودیم، بحث تابلوهای بسته، علائم هشدار دهنده و خط کشی های اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان شد: تمامی این موارد در این جلسه مطرح شد.


مقسودی ادامه داد: با توجه به اینکه در صورت تحقق 250 میلیارد تومان در قسمت های مختلف مرحله بندی و در کمتر از یک سال آماده و در تمامی استان ها توزیع می شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید