اعتراض آمریکایی ها را به گوش اتحادیه جهانی رساندیم/ یزدانی و زارع در جام تختی با هم می جنگند.


ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۸
کد خبر: 1916687

ویزای 2 مربی، مدیران تیم و یک داور بین المللی وارد نشد.

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی اعتراض خود را نسبت به عدم صدور روادید به نناد لالوویچ رئیس فدراسیون جهانی رسانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی درباره اعزام تیم کشتی آزاد ایران به مسابقات جهانی آمریکا گفت: با وجود تاکید فدراسیون جهانی کشتی بر حضور تیم های شرکت کننده، آمریکایی ها یک سری کارشکنی ها و چهار کارشکنی انجام دادند. اعضای تیم ایران از سفر به جام جهانی منع شدند. حتی برای 3 کشتی گیر ما در لحظه آخر ویزا صادر کردند. برای 2 مربی، مدیر تیم و یک داور بین المللی ویزای حضور در این مسابقات صادر نشد. سال گذشته این مشکلات برای تیم ایران وجود داشت و آنها پیشرفت های زیادی کردند.

وی در ادامه گفت: اتحادیه جهانی اعلام کرده است که تیم ها بدون عذر موجه نمی توانند در این رقابت ها غیبت کنند. به همین دلیل تیم را فرستادیم تا مسیر المپیکی شدن را آسان تر کنیم. فدراسیون کشتی اعتراض خود را به عدم صدور روادید به نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد و نامه اعتراضی ما به آن اتحادیه نیز ارسال شده است. تیم ایران از همه اعضای خود برای حضور در این مسابقات استفاده نکرد، اما کشتی گیران آزاد با ترکیبی از کشتی گیران جوان و با تجربه به آمریکا اعزام شدند.

امامی با اشاره به غیبت یزدانی و زارع در جام جهانی آمریکا گفت: این غیبت در راستای انتخابی المپیک است و این دو قهرمان جهان باید بهمن یا اسفند در مسابقات بین المللی حاضر شوند. همچنین به دنبال المپیک و قرار دادن سایر مسابقات در اولویت بعدی هستیم. چند بازیکن آزاد جوان در تیم حضور دارند و به دنبال حمایت برای آینده کشتی ایران هستیم. این در حالی است که یزدانی و زارع در جام تختی به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید