اعتراض باشگاه گل گهر هنوز نرسیده است/ برای تصمیم تجدیدنظر صبور باشید!

ساعت: 08:04
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796719

رئیس کمیسیون استیناف فدراسیون فوتبال گفت: 14 روز فرصت داریم و تاکنون پرونده به کمیسیون استیناف ارسال نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با بیان اینکه پرونده اعتراض باشگاه گل گهر به این کمیته نرسیده است، گفت: این اظهارات که گفتم تایید شده و هنوز پرونده به کمیته استیناف ارسال نشده است. «طبق مواد 103 و 104 آیین نامه انضباطی، زمانی که در کمیسیون انضباطی تصمیم می گیرد، رأی به طرفین پرونده ابلاغ می شود و طرفین یک هفته فرصت اعتراض دارند.

وی افزود: پس از آن یک هفته است که طرف مقابل می تواند با توجه به محتوای لایحه تجدیدنظر پاسخ دهد. اکنون زمان پایبندی به قانون است. پس از این مدت پرونده به کمیسیون استیناف ارسال می شود. من فرض می کنم که طبق این قوانین پرونده هنوز باز نشده است. پس از سپری شدن فرصت، کمیسیون انضباطی لایحه را برای شاکی خصوصی ارسال می کند که او نیز یک هفته فرصت دارد تا پاسخ دهد.

صالحی در زمان تشکیل پرونده گفت: نمی توان قبل از آن تاریخ در مورد پرونده تصمیم گیری کرد. ما 14 روز فرصت داریم و تاکنون پرونده به کمیسیون استیناف ارسال نمی شود و باید صبور باشیم.

رئیس کمیسیون استیناف فدراسیون فوتبال همچنین گفت: این موضوع نواقصی دارد و همه منتظر ارسال این پرونده برای تجدیدنظر و منتظر نتیجه نهایی هستند. این باعث افزایش حساسیت و دقت فایل می شود. ما هنوز یک صفحه از این فایل را نخوانده ایم زیرا چیزی نداریم. پس از وصول پرونده، در اسرع وقت با همکاران خود برای بررسی پرونده ملاقات خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: در صورت نیاز به حضور طرفین از آنها دعوت می کنیم. اگر نیاز به تحقیق داشته باشیم، آن را انجام می دهیم. نمی دانیم دادگاه چقدر طول می کشد، اما مهم این است که هر کاری که ممکن است انجام می دهیم تا بتوانیم پرونده را خیلی سریعتر بررسی کنیم و حکم صادر کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید