اعتراض به برائت / بحث ورود زنان به ورزشگاه ها در کارگروه های ویژه در نظر گرفته شده است

ساعت: 11:41
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786012

معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: موضوع ورود بانوان به ورزشگاه ها در کارگروه های ویژه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال در حال بررسی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ مریم کاظمی پور معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران بازی های پارالمپیک 2020 توکیو در خصوص برنامه های ورزش بانوان گفت: قرار شد مسیر موج سواری را فراهم کنیم. پرچم ایران در سایه حجاب و عفاف. حمایت همه تیم ها در حوزه وزیر ورزش و جوانان است و امیدواریم با حفظ رتبه و توسعه رهبری موفق باشیم.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سوال خبرنگار دانا در خصوص پرونده زهره کدایی دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان گفت: اقدامی از سوی فدراسیون فوتبال اردن و نامه ای به AFC منتشر شده. به قطار در حال حرکت سنگ پرتاب می کنند. تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان پس از قهرمانی در دور اول مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا، به دلیل نزدیک بینی نسبت به این مشکلات دچار تردید شد، اما تاکنون پس از گذشت 21 روز، هیچ اقدام رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و سایر نهادهای مربوطه صورت نگرفته است. . اسناد اف اف و ایفمارک حق اعتراض باقی نمی گذارد و همه صحبت ها موجه است. امیدواریم ایرانی ها در رقابت های قاره ای بدرخشند و باز هم خبرهای خوبی بشنویم.

کاظمی پور در خصوص موضوع ورود بانوان به ورزشگاه ها گفت: موضوع ورود بانوان به ورزشگاه ها در کارگروه های ویژه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال در حال بررسی است. زیرساخت های موجود را بررسی می کنیم تا حریم و حرمت ورود بانوان به ورزشگاه ها حفظ شود. برنامه هایی داریم که با کمک شرکت توسعه و فدراسیون فوتبال این زیرساخت ها را ایجاد کنیم تا بانوان ضمن حفظ حریم خصوصی و امکانات ویژه خود از ورزشگاه ها بازدید کنند. هرگونه تصمیم نهایی از طریق وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید